فیلم| دیدار پدر و پسر پس از 24 سال


فیلم| دیدار پدر و پسر پس از 24 سال

زندگی این خانواده در سال 2015 میلادی الهام بخش ساخت فیلم گمشده و عشق با بازی اندی لاو ستاره هنگ کنگی شد.

آفتاب‌‌نیوز :

والدین مشهور چینی که ۲۴ سال را بدون پسرشان به دلیل ربوده شدن او در کودکی گذرانده بودند، پس از دهه‌ها فرزندشان را پیدا کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ "گوا گانگ تانگ" پدر "گوا شینژن" که در سال ۱۹۹۷ میلادی در خارج از خانه‌اش در استان شاندونگ در شرق چین ربوده شد ۴۹۸ هزار کیلومتر را با موتورسیکلت در سراسر چین پیمود تا فرزندش را پیدا کند.

فرزند دو ساله او در استان هنان به فروش رسیده بود و در آنجا بزرگ شد. خانواده‌ای که این پسر کوچک را خریده بودند، فرزندخواندگی او را پذیرفتند.

گوا پدر او، در جستجوی چندین ساله تمام پس‌انداز زندگی‌اش را صرف یافتن پسرش کرد و زیر پل خوابید تا شاید بتواند پسر ربوده‌شده‌اش را بیابد.

در نهایت، پلیس چین با استفاده از آزمایش دی ان‌ای توانست ردیابی لازم را انجام دهد. اعضای این خانواده چینی روز یکشنبه برای نخستین بار پس از دو دهه یکدیگر را ملاقات کردند. این پدر چینی به هفت پدر و مادر دیگر کمک کرده تا فرزندان گمشده و ربوده‌شده‌شان را پیدا کنند.

زندگی این خانواده در سال ۲۰۱۵ میلادی الهام بخش ساخت فیلم "گمشده و عشق" با بازی "اندی لاو" ستاره هنگ کنگی شد.

تخمین زده می‌شود سالانه ۲۰۰۰۰ کودک در چین ربوده می‌شوند و بسیاری از آن‌ها برای فرزندخواندگی به زوج‌های مختلف فروخته می‌شوند.

آدم‌ربایی و قاچاق کودک از دهه ۸۰ میلادی در چین گسترش یافت؛ زمانی که قانون تک‌فرزندی اجرا شد با این وجود، خانواده‌های چینی مایل به داشتن فرزندان پسر بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته