جزئیات واکسیناسیون بالای 60 سال در خوزستان / آغاز واکسیناسیون بالای 50 سال از شنبه


جزئیات واکسیناسیون بالای 60 سال در خوزستان / آغاز واکسیناسیون بالای 50 سال از شنبه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز روند واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 50 سال در خوزستان از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: با رسیدن محموله‌های جدید واکسن کرونا به خوزستان در روزهای اخیر میزان واکسن در حد مطلوبی قرار گرفته و روند ایمن‌سازی با واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال خوزستانی، شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تمام افراد بالای ۶۰ سال باید برای دریافت واکسن در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند تا زمان مراجعه و محل واکسیناسیون برای آن‌ها تعیین شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افراد بالای ۶۵ سال که نوبت تزریق دوم‌شان فرا رسیده نیز باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

علوی بیان کرد: طبق اعلام وزیر بهداشت، افراد بالای ۵۰ سال خوزستانی نیز مشمول واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند و از روز شنبه هفته آینده واکسیناسیون این افراد آغاز می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام افراد متولد ۱۳۴۰ و بالاتر فعال شده است و افراد می‌توانند برای دریافت واکسن در این سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: همه مراکز بهداشت شهری و روستایی با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر در تمام ایام هفته و حتی در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر