هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری در بهشت زهرا(س) برگزار شد


هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری در بهشت زهرا(س) برگزار شد

شهرری - ایرنا - مراسم هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری خبرنگار فقید ایرنا بر سر مزار وی در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری امروز (پنجشنبه) ۲۴ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنجشنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود و نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز ایرنا در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت می‌کرد.

این خبرنگار فقید با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای خویش ادامه می داد.

غفاری که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

پیکر مرحوم غفاری، خبرنگار، دبیر و مدیر ایثارگر و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی که تا آخرین روزهای عمر خویش با وجود بیماری سرطان به فعالیت خبری ادامه داد، روز جمعه گذشته با حضور خانواده، همکاران و مدیرعامل ایرنا در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟