76 معتاد متجاهر در مهاباد به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند


76 معتاد متجاهر در مهاباد به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند

مهاباد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امسال 76 معتاد متجاهر در سطح این شهرستان پس از شناسایی و دستگیری به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ سردار علیزاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد معتاد متجاهر با همکاری مردم و نیروی انتظامی این شهرستان از سطح معابر و محله‌های مختلف جمع‌آوری شده و برای پاکسازی و ترک اعتیاد خود به یکی از کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده‌‍اند.

وی با بیان اینکه اغلب معتادان پس از مدت کوتاهی دوباره در سطح جامعه رها می‌شوند، ادامه داد: در همین ارتباط نیز امسال ۵۶ توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر در راستای جلوگیری از پخش این بلای خانمان سوز در سطح این شهرستان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: طی سه ماهه نخست امسال ۴۹ کیلوگرم تریاک، ۴۳ کیلوگرم شیشه، ۱۸ گرم حشیش، ۱۱۵ گرم هیروئین و بیش از پنج کیلوگرم سایر مشتقات مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ علیزاده مهم‌ترین هدف اجرای طرح‌های ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیروهای انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون دارای ۲ مرکز ترک اعتیاد کمپ ماده ۱۵ است؛ برخورد نیروهای انتظامی برای جمع‌آوری افراد معتاد متجاهر ماهانه ۲ بار اجرا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!