ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بین خانواده‌ها


ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در بین خانواده‌ها

فرمانده سپاه ناحیه اهر ضمن تاکید بر ضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ سبک زندگی ایرانی-اسلامی بین خانواده‌ها، افزود: تبیین این نوع سبک زندگی، لازمه تقویت بنیان خانواده و خنثی کردن توطئه‌ها و تهدیدهای فرهنگی دشمنان است.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گفت: در این راستا در نظام جمهوری اسلامی ایران که تداوم انقلاب بعثت است بایستی زنان و دختران این مرز و بوم سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در بین خانواده‌های خود ترویج دهند و تحت تاثیر تهدیدات دشمن و رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

وی با تاکید بر حفظ عفاف و حجاب در بین زنان ایرانی، افزود: باید توجه کنیم که حجاب، یک مقوله شخصی نیست بلکه حق الهی است و در آیات مختلف قرآن نیز بر اهمیت حجاب، زینت زن، نحوه بیان و سخن زن با ظرافت خاصی اشاره شده است.

وی گفت: پوشش و حجاب زن به هیچ عنوان سلب آزادی زن نبوده بلکه حجاب یک حق الهی است و زنان با حجاب اسلامی می‌توانند در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور نقش بسزایی ایفا کنند و در تربیت فرزندانی که می‌توانند در آینده نظام و انقلاب تاثیرگذار باشند، این زنان نقش تربیتی بی بدیلی را ایفا می‌کنند.

سرهنگ صفی در ادامه با اشاره به این‌که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود، افزود: اگر زنان ایرانی نجابت، عفت و حجاب را رعایت کنند بدون شک از این دامان پاک زنان، پاک ترین مردان مانند سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی، سردار باکری‌ها و سایر شهدا که نقش مهمی در آینده انقلاب و تمدن نوین اسلامی داشتند تربیت خواهند شد.

وی از برنامه‌های متنوع سپاه ناحیه اهر در گرامیداشت هفته عفاف و حجاب را برگزاری ترویج سبک زندگی عفاف و حجاب، ترویج ازدواج آسان، ترغیب به فرزندآوری بیشتر و غیره برشمرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید