کرونا جان چهار بوشهری دیگر را گرفت


کرونا جان چهار بوشهری دیگر را گرفت

بوشهر- ایرنا- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز چهار بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بوشهری این ویروس به یکهزار و 320 تن رسید.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: جانباختگان امروز کرونا در بوشهر یک خانم ۵۴ ساله با سابقه بیماری دیابت و سه مرد ۵۵ تا ۸۳ سال با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی عروقی، دیابت و بیماری ریوی بودند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش سامانه ماسک از امروز شهرستان بوشهر نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است، افزود: امروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان به ۴۹۰ نفر رسید.

کشمیری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شدند که از این تعداد ابتلای ۷۳ مورد به کرونا، قطعی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: ۴۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این شمار ۱۳ نفر در وضعیت حاد بیماری کووید ۱۹ قرار دارند.
وی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۱ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌‎اند.
کشمیری یادآور شد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵۸ هزار و ۸۱۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

در آخرین رنگ‌ بندی کرونایی، شهرستان‌های گناوه، تنگستان، عسلویه، کنگان، جم، دشتستان و دشتی و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های دیلم و دیر نارنجی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)