بودجه امسال شهرستان خنداب 277 میلیارد ریال است


بودجه  امسال شهرستان خنداب 277 میلیارد ریال است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: بودجه امسال شهرستان خنداب 277 میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات پارسال 53 درصد رشد دارد.

«علی‌اکبر کریمی» روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان خنداب، افزود: بودجه پارسال این شهرستان معادل ۱۴۸ میلیارد ریال بود.
وی تاکید کرد: فصل آب و آسفالت جاده روستایی اعتبار ویژه در سال جاری دارد که سهم این شهرستان در حوزه آب روستایی ۱۰۰میلیارد ریال است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده در حوزه محرومیت زدایی نیز، گفت: اعتبارات ویژه‌ای در بودجه امسال برای محرومیت‌زدایی شهرستان‌ها دیده شده که اعتبار ۴۴۰ میلیارد ریالی سهم خنداب است که در مقایسه با اعتبارات کلی شهرستان رقم قابل‌توجهی است.
دکتر کریمی تصریح کرد: امید می‌رود که با ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه‌های اعتبارات حوزه محرومیت‌زدایی بتوان در راستای اجرایی کردن طرح‌های این حوزه در خنداب گام‌های موثری برداشت.
وی با اشاره به خشکسالی گفت: اغلب مردم خنداب از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند و به‌همین دلیل افزایش بودجه شهرستانی در فصول کشاورزی، دامداری، لایروبی قنوات، کانال‌های آبرسانی و تقویت تولید و اشتغال مورد تاکید ویژه قرار دارد و امید است در کمیته برنامه ریزی، مجموعه این اعتبارات زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان خنداب را بیش از پیش فراهم فراهم کند.
شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام در فاصله ۹۰ کیلومتر اراک واقع شده و حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی