جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!


در این بخش از وبسایت نازوب جدیدترین بیوگرافی شخصی جی دراگون یکی از خواننده های گروه بیگ بنگ و همسرش The latest personal biography of Jay Dragon, a Big Bang singer, and his wife را برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید. جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا! بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر جی دراگون متولد 18...

در این بخش از وبسایت نازوب جدیدترین بیوگرافی شخصی جی دراگون یکی از خواننده های گروه بیگ بنگ و همسرش The latest personal biography of Jay Dragon, a Big Bang singer, and his wife را برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر

جی دراگون متولد 18 آگوست 1988 در کره جنوبی ، خواننده رپر و طراح مد است. دانش آموخته دبیرستان هنرهای سنتی کره و رشته موسیقی از دانشگاه کیونگ هی می باشد که خوانندگی را رسما از 6 سالگی شروع کرد و حالا عضو بیگ بنگ است. او با 177 سانتی متر قد و 57 کیلوگرم وزن بعنوان ترانه سرا نیز فعالیت می کند.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

خانواده

کوان جی یونگ با نام هنری جی دراگون‌ «G-Dragon» روز 27 مرداد 1367 در سئول کره جنوبی متولد شد و تنها یک خواهر بزرگتر به نام دامی است. خواهرش متاهل و صاحب یک بوتیک مد به نام Rare Market است و گاهی از او بعنوان مدل استفاده میکند.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

لقب پسر مامان

رابطه یونگ و والدینش بسیار نزدیک است که به دلیل رفتار خوبش توسط مادرانی که آرزو داشتند پسری مانند وی داشته باشند لقب بهترین پسر مامان را دریافت نمود!

موسیقی از 6 سالگی

سال 1994 در حالیکه تنها 6 سال داشت در گروه موسیقی کودکانه Little Roo’Ra کار خود را آغاز کرد. این گروه تنها پس از انتشار یک آلبوم توسط کمپانی منحل شد و باعث شوک به «کوان جی یونگ» شد به همین علت به مادرش قول داد دیگر سراغ خوانندگی نرود.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

کارآموزی در کمپانی اس ام

در نهایت کوان جی یونگ قول خود را شکست و از 8 سالگی به مدت پنج سال تا 13 سالگی در کمپانی مشهور اس ام دوره کارآموزی موسیقی را گذارند. او مهارت های رقص و خوانندگی خود را تقویت نمود اما در ادامه ترجیح داد به کمپانی وای جی YG برود.

علاقه به رپ

در کلاس سوم توسط یک دوست با گروه رپ آمریکایی Wu-Tang Clan آشنا شد و با الهام از آنها به رپ علاقه پیدا کرد و شروع به شرکت در کلاسهای آموزش رپ نمود.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

نام هنری جی دراگون

کوان جی یونگ نام هنری «جی دراگون» را با الهام از هجای اول نام واقعی اش «جی» و هجای دوم آن «یونگ» که در کره ای به معنی اژدهاست ابداع نمود.

جوانترین رپر کره ای

جی دراگون سال 2001 درحالیکه تنها 13 سال داشت یک آلبوم هیپ هاپ با عنوان Flex را منتشر کرد و لقب جوانترین رپر کره ای را گرفت‌. او سپس قرار بود با هم گروهی آینده اش ته یانگ در یک گروه دونفره به نام GDYB کار خود را شروع کند اما برنامه کمپانی YG عوض شد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

ورود به گروه بیگ بنگ BIGBANG

جی دراگون در سال 2006 با چهار عضو دیگر شامل؛ تاپ، ته یانگ، سونگری و دسونگ کار گروهی خود را در گروه بیگ بنگ تحت نظر کمپانی وای جی آغاز کرد. بیگ بنگ در همان شروع کار نیز موفقیت های بزرگی کسب کرد و هم اکنون نیز یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین گروه های پسر دنیا به شمار میرود.

آهنگسازی

جی دراگون آهنگ های زیادی را برای گروه خود و هنرمندان دیگر ساخته است که اکثر این آهنگ ها رتبه های برتر چارت های موسیقی را کسب کردند‌. از جمله آهنگهای «Lie» و «Day by Day» و «Last Farewell» و «Ringa Linga» برای بیگ بنگ و آهنگ Good to You برای توانی وان و همچنین آهنگ «I Miss You So Bad» را برای گروه هم کمپانی خود یعنی آیکون ، نوشته است.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

آغاز فعالیت سولو

جی دراگون در سال 2009 فعالیت سولوی خود را با آلبوم Heartbreaker آغاز کرد که او در آن زمان تنها 21 سال داشت. او سپس همان سال با هم گروهی اش ته یانگ در آهنگ Super Fly و سپس با رپر پیشکسوت زن کره ای «لکسی» همکاری کردند.

تهمت سرقت ادبی

شباهت های آهنگ Heartbreaker و Butterfly او با آهنگهای Right Round از فلو ریدا و She’s Electric از Oasis باعث شد سونی میوزیک، جی دراگون را به سرقت ادبی متهم کند. این اختلافات سرانجام حل و فصل شد و فلوریدا نیز با دراگون همکاری خود را ادامه داد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

اولین کنسرت و جنجال ها

جی دراگون‌ در دسامبر 2009 وقتی 21 ساله بود اولین کنسرت سولوی خود با عنوان Shine A Light را برگزار کرد. پس از این کنسرت از وی به علت فحاشی و رفتارهای ناپسند شکایت شد اما پس از بررسی های وزارت خانواده و دادستان ها او در مارس 2010 از اتهامات تبرئه شد.

زیرگروه GD TOP

در نوامبر 2010 جی دراگون با هم گروهی خود آلبومی تحت عنوان GD TOP را منتشر کرد که این همکاری یک موفقیت تجاری بزرگ به دنبال داشت و آهنگهای آن در اکثر چارتهای موسیقی رتبه های برتر را کسب کرد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

ماجرای ماری‌جوانا

سال 2011 با مثبت شدن تست ماری‌ جوانای جی دراگون ، او برای مدتی از فعالیت هایش منع شد ، این کار غیرقانونی بخاطر ناچیز بودن در سوابق وی ثبت نشد. بعدا اعتراف کرد در یک مهمانی کسی به او سیگار تعارف کرده و به محض اینکه متوجه شد سیگار حاوی ماری جواناست ، آن را دور انداخته است.

ورود به چارت بیلبورد با آلبوم

جی دراگون‌ در 15 سپتامبر 2012 آلبوم بعدی خود به نام One Of A Kind را منتشر کرد و با استقبال ‌و نظرات مثبتی روبرو شد و فروش آن از 200 هزار نسخه گذشت.

آهنگ های این آلبوم جوایز بهترین هیپ هاپ و رپ سال را دریافت کردند و آهنگ Crayon نیز توسط مجله Spin بعنوان بهترین تک آهنگ کی پاپ آن سال معرفی شد.

او سپس در جشنواره موسیقی سئول برنده عنوان «بهترین خواننده سولو مرد» و در چهاردهمین دوره جوایز موسیقی آسیایی ام نت برنده جایزه «ضبط سال» شد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

هتل هدیه به خانواده

در سال 2012 جی دراگون یک هتل پانسیون را به خانواده اش هدیه داد و حالا والدین مدیریت این هتل را برعهده دارند و بسیاری از طرفدارانش می‌ توانند در این هتل اقامت داشته باشند.

آلبوم در قالب USB و رکوردشکنی

در ژوئن 2017 جی دراگون به جای روش معمول آلبوم بصورت سی دی، آلبوم جدید حود به نام Kwon Ji Yong را در فلش های USB منتشر کرد. این کار انتقاداتی را از سوی آکادمی چارت موسیقی گائون به همراه داشت و آن را بعنوان یک آلبوم رسمی درنظر نگرفتند. البته در همان سال این تصمیم لغو گردید. این آلبوم در چارت آی‌ تونز سراسر دنیا قرار گرفت و او را به اولین سولوییست کره ای تبدیل کرد که به این موفقیت رسیده است.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

بزرگترین تور

از 10 ژوئن 2017 تو جهانی دوم وی بنام «Act III: M.O.T.T.E» از استادیوم جام جهانی سئول آغاز شد و در 29 شهر در سراسر آسیا ، آمریکای شمالی ، اروپا و اقیانوسیه ادامه پیدا کرد. این تور بزرگترین تور یک هنرمند کره ای در ایالات متحده و اروپا لقب گرفت که بیش از 650 هزار نفر در سراسر جهان در آن شرکت کردند.

سربازی تا تهمت

جی دراگون در 27 فوریه 2018 به سربازی اعزام شد اما در می همان سال دچار آسیب دیدگی در مچ پای راستش شد. آن مدت شایعه بود او بخاطر شهرت اش در مدت آسیب دیدگی خدمات ویزه مخصوص سرهنگ را دریافت می کرد که در نهایت 26 اکتبر 2019 ترخیص شد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

همکاری با برند نایکی

اندکی پس از پایان سربازی ، جی دراگون در نوامبر 2019 به عنوان اولین خواننده کره ای با نایکی برای Nike Air Force 1 Para-Noise همکاری کرد. او سپس با برندهای Airbnb و Shinsegae و Kappa و هیوندا و Ambush و ووگ همکاری کرد و در سال 2016 بعنوان سفیر خانه مد فرانسوی شنل انتخاب شد.

کافه ها

جی دراگون‌ دو کافه به نام های «Monsant» و «Untitled» در جزیره تفریحی ججو (Jeju-do) در کره جنوبی دارد که طراحی آنها توسط خود وی انجام شده است.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

برند های شخصی

جی دراگون در سال 2014 با برند جواهرات Chow Tai Fook Enterprises وارد همکاری مشترک شد و مجموعه شخصی اش را راه اندازی کرد. سال 2016 هم در همکاری با سامسونگ مجموعه مد خیابانی خود را که شامل لباسهایی بدون جنسیت بودند راه انداخت و همچنین خالق برند Peaceminusone میباشد.

ارتباط با نانا کوماتسو !

سال 2016 پیج اینستاگرام شخصی وی هک و چند عکس خصوصی اش پخش شد که شایعه ی قرار گذاشتن وی با مدل ژاپنی 19 ساله نانا کوماتسو را به همراه آورد. این شایعات تایید نشدند و اقدامات قانونی علیه این حرکت را به دنبال داشتند.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

روابط عاشقانه

زمان آغاز به کار جی دراگون ، شایعات زیادی درباره روابط خصوصی وی با خوانندگان مشهور از جمله ته یون، سولی و سوهی منتشر شده است.تمام آنها تایید نشده یا تکذیب شده باقی ماندند تا اینکه خبر رابطه او با جنی کیم عضو گروه بلک پینک در سال 2021 تایید شد.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

دوستی با سی ال

جی دراگون‌ رابطه دوستی نزدیکی با لیدر گروه تو انی وان (2NE1) یعنی سی ال دارد. آنها استیج های مشترک زیادی داشته اند و رابطه صمیمی به قدری است که برخی تصور میکردند این دو در رابطه عاشقانه هستند.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

فعالیت های خیریه

جی دراگون‌ فعالیت های خیریه زیادی داشته است که از جمله این‌ ها میتوان به کمک به ساخت مدرسه در نپال، اهدای حدود 10 تن برنج به کودکان دارای سو تغذیه، میلیون ها وون کمک مالی ناشناس، آگاهی بخشی درباره پناهندگان و ایدز و غیره و غیره اشاره کرد.

ثروت و محبوبیت

جی دراگون‌ بطور گسترده ای به دلیل تأثیر خود بر فرهنگ ، مد و موسیقی در کره جنوبی شناخته شده است. او در سال 2016 توسط مجله فوربز به عنوان تأثیرگذارترین فرد زیر 30 سال آسیا معرفی شد که بیش از 23 آهنگ شماره یک در چارت گائون دارد. ایشان لقب پادشاه کیپاپ و آسیا را از آن خود کرده است و با حدود 55 میلیون دلار ثروت یکی از ثروتمند ترین هنرمندان کره ایست.

جدیدترین بیوگرافی جی دراگون خواننده رپر تا ماری جوانا!

جدیدترین بیوگرافی تولگا مندی از تازه عروس تا عشق تلخ

بیوگرافی داغ مین یونگی جذاب اعضای بی تی اس که میگوید دین ندارد

بیوگرافی جئون جونگ کوک اعضا بی تی اس تا دریافت حکم لیاقت!

The latest biography of rapper Jay Dragon to Marijuana!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط