عکس های برهنه زن ملایری دست به دست شد / بازداشت شیطان


عکس های برهنه زن ملایری دست به دست شد / بازداشت شیطان

حوادث رکنا: رییس پلیس فتا استان همدان از شناسایی فردی خبر داد که اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شهروند ملایری کرده بود.

عکس های خصوصی عامل آبروریزی زن جوان در شهر ملایر شد از نقشه دوستی تا تهدید و اخاذی در شبکه اجتماعی واتس آپ آبروی این زن را برد و مرد شیطان صفت بازداشت شد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی توسط فردی که با وعده ازدواج با وی دوست شده بود ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ملایر قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت مدتی است از طریق واتس آپ با فردی در فضای مجازی آشنا شدم که با سوء استفاده از اعتمادم و به بهانه نشان دادن عکس‌های من به خانواده‌اش و راضی کردن آنها برای خواستگاری و ازدواج، عکس و تصاویر خصوصی‌ام را درخواست کرد و من نیز ارسال کردم.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه مشخص شد متهم پس ازشنیدن جواب رد از خانواده شاکی، ضمن تهدید به انتشار تصاویر در فضای مجازی ، قصد اخاذی از وی را دارد .

عکس های برهنه زن جوان را همه دیدند

این مقام مسئول گفت: پس از بررسی اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضارشد.

سرهنگ سرخوش نهاد تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت به علت مخالفت پدر شاکی با ازداوج آنها و به قصد انتقام جویی اقدام به تهدید شاکی کرده است.

این مقام سایبری در توصیه به شهروندان خاطر نشان کرد: در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی و خانوادگی خود نهایت دقت را به عمل آورده و از ارسال آن‌ها به افراد غریبه جداً خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان همدان به کاربران فضای مجازی توصیه کرد:درصورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!