بستری 500 بیمار کرونایی در گیلان/ 4 مرگ در شبانه روز گذشته


بستری 500 بیمار کرونایی در گیلان/ 4 مرگ در شبانه روز گذشته

معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه هم اکنون 500 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: حال 100 بیمار وخیم است.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با یسنا، با بیان اینکه متاسفانه شهرستان تالش به شهرستان های نارنجی گیلان افزوده شده است، اظهار کرد: در حال حاضر پنج شهرستان قرمز و هفت شهرستان نارنجی داریم.

وی از افزایش بیماران کرونایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۲۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: حال ۱۰۰ بیمار وخیم است.

حیدرزاده، با ابراز نگرانی از افزایش مرگ و میرهای کرونایی در استان، اضافه کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته چهار مورد مرگ در اثر کووید رخ داده است.

وی از مردم خواست حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: در تعطیلات آخر هفته هیچگونه دورهمی و اجتماعات نداشته باشید و در صورت لزوم برای دیدن افراد، حتما در فضای باز و همراه با ماسک و کمتر از نیم ساعت باشد.

معاون علوم پزشکی گیلان، از سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی با انجام واکسیناسیون گروه های مختلف، به روزهایی خواهیم رسید که با بیماری خداحافظی کنیم و وضعیت کشور و استان نرمال شود.

وی از افراد خواست برای دریافت واکسن به سامانه «salamat.gov.ir» مراجعه و ثبت نام کنند و یادآور شد: افراد بالای ۶۰ سال طی ۱۵ روز آینده واکسن دریافت می کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی