تأمین آب همدان از استان کردستان منتفی است


تأمین آب همدان از استان کردستان منتفی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تأمین آب همدان از استان کردستان منتفی است، گفت: بحث آب همدان غیر از سد تالوار در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ احمدحسین فلاحی شنبه ۲۶ تیرماه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، با اشاره به اینکه در همدان مشکل تأمین آب وجود دارد، اظهار کرد: شواهدی وجود دارد که تأمین آب همدان از استان کردستان منتفی است و فقط تأمین آب از سد تالوار صورت می‌گیرد و هنوز بحث آب همدان غیر از سد تالوار در هاله‌ای از ابهام است‌.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موارد، بودجه‌ای که ردیف آن تعریف شده بود صفر شده است در حالی که به ریال آن هم احتیاج داشتیم، افزود: اعتبارات مورد نیاز باید جذب و بیت‌المال بین دستگاه‌های مختلف و مردم تقسیم شود.

فلاحی با بیان اینکه در بعضی از پروژه‌ها باید دقت و کار کارشناسی بیشتر انجام شود، اظهار کرد: املاکی که آموزش و پرورش دارد باید مورد پیگیری قرار گیرد، معلمان از مسئله معیشت رنج می‌برند و این مشکل می‌تواند از این راه حل شود.

وی با اشاره به اینکه بهسازی روستاها ۱۰ سال است که بازنگری نشده است، تصریح کرد: در برخی از روستاهای همدان مانند روستای دهپیاز مشکلات جدی وجود دارد و نیاز به بازسازی ضروری است که امیدواریم دستگاه‌های مرتبط با جدیت ورود پیدا کنند.

فلاحی با بیان اینکه ورودی‌های همدان و بوی نامطبوع آن زیبنده شهر نیست، ادامه داد: همدان نگاه ویژه‌ای می‌خواهد، در سال‌های قبل از ظرفیت‌های زیادی در ورودهای شهر می‌توانستیم استفاده کنیم که مغفول ماند و احداث مجتمع‌های تجاری و استفاده از جاذبه‌های گردشگری شهر از جمله این اقدامات هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...