کمپر Iveco Daily رونمایی شد، خودرویی برای ماجراجویی با خانواده


کمپر Iveco Daily رونمایی شد، خودرویی برای ماجراجویی با خانواده

ایویکو Iveco طی مدت اخیر توجه ویژه‌ای به بازار خودروهای کمپر داشته و اکنون کمپر ایویکو دیلی Iveco Daily را با هدف جلب نظر خانواده‌ها به بازار اسپانیا عرضه کرده است. استقبال از کمپر طی چند سال گذشته نشان دهنده تغییر روند گردشگری در جهان است، چرا...

ایویکو Iveco طی مدت اخیر توجه ویژه‌ای به بازار خودروهای کمپر داشته و اکنون کمپر ایویکو دیلی Iveco Daily را با هدف جلب نظر خانواده‌ها به بازار اسپانیا عرضه کرده است. استقبال از کمپر طی چند سال گذشته نشان دهنده تغییر روند گردشگری در جهان است، چرا که شیوع کرونا تفریحات مردم را تغییر داده و اکنون آن‌ها تمایل دارند تا تعطیلات خود را با خانه‌های متحرک سپری کنند.

ایویکو این کمپر را با همکاری شرکت Camper Eurogaza که چهار دهه سابقه تولید خودروهای کمپر را دارد، به تولید رسانده است. در فرآیند تولید این کمپر از فناوری‌های جدید در مراحل طراحی و پیکربندی خودرو استفاده شده و عایق‌های صوتی و حرارتی نوینی در ساخت آن استفاده شده است.

دیلی کمپر ایویکو فضای کافی برای چهار سرنشین را دارد و یک خانواده کم‌جمعیت می‌توانند شب را درون این خودرو سپری کنند. ایویکو کمپر خود را به سیستم‌های ایمنی مختلفی از جمله کنترل کشش، کنترل پایداری و سیستم‌های کنترلی تریلر مجهز کرده است. علاوه برآن امکاناتی همچون رادیو DAB، هندزفری بلوتوثی، فرمان چندمنظوره و پورت USB برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند.

کمپر Iveco Daily رونمایی شد، خودرویی برای ماجراجویی با خانوادهایویکو دیلی

از تجهیزات فضای داخلی کمپر ایویکو می‌توان به این موارد اشاره کرد: سرویس بهداشتی به همراه دوش حمام و مخزن آب 90 لیتری، تشک‌های یک نفره و دونفره به همراه روکش، نورپردازی LED، سایبان، سیستم برق کن باس به همراه سوکت‌های برق متعدد، کیت پنل خورشیدی و قطع کن باتری.

زیر کاپوت کمپر ایویکو دیلی، موتور دیزلی 2.3 لیتری Heavy Duty F1A قرار دارد که حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. حالت‌های اقتصادی یا اکو به همراه سیستم استارت/استاپ نیز برای کاهش مصرف سوخت در این ون لحاظ شده‌اند. این کمپر هم‌اکنون با قیمت 47،931 یورو در اسپانیا به فروش می‌رسد و تجهیزات اضافه همچون دوش فضای باز، پنل خورشیدی و پلکان برقی با قیمت 2150 یورو برای این کمپر قابل سفارش هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق