آیت‌الله علم‌الهدی: امیدواریم سرعت واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی افزایش یابد


 آیت‌الله علم‌الهدی: امیدواریم سرعت واکسیناسیون کرونا در خراسان رضوی افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: با توجه به هم مرزی خراسان رضوی با کشور افغانستان، خطر شیوع بیشتر کرونا این استان را تهدید می‌کند، بر این اساس امید است سرعت واکسیناسیون در این استان افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در بازدید از بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شرق کشور با نام "مهر کوهسنگی" در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم با تامین واکسن و ارسال آن به خراسان رضوی، سرعت واکسیناسیون در این استان افزایش یابد تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.
وی بیان کرد: مساله واکسیناسیون تنها پدافندی است که در مقابل ویروس کرونا می‌توان به کار گرفت و اگر واکسیناسیون به شکل مطلوبی صورت نگیرد و یا مردم در زمان مقرر نسبت به دریافت واکسن اقدام نکنند، به طور حتم با مشکلات بیشتری در زمینه همه گیری این ویروس روبه رو خواهیم شد.
امام جمعه مشهد از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه واکسیناسیون گروه‌های هدف در استان خراسان رضوی قدردانی کرد.
آیت الله علم الهدی به تولید واکسن کرونا توسط دانشمندان و متخصصان داخلی اشاره و اظهار داشت: تلاش جوانان اندیشمند کشورمان در تولید واکسن از این جهت که جمهوری اسلامی ایران را از بسیاری از کشور‌های دنیا بی نیاز کرد، بسیار ارزشمند است.
به گفته وی، مسوولان کشورمان باید در اقدامی جهادی نسبت به تولید و توزیع انبوه واکسن ساخت داخل اقدام کنند.
وی با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا گفت: ایثارگری‌های مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با کرونا یادآور مجاهدت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

هم اکنون ۲۲ مرکز واکسیناسیون در شهر مشهد دایر است که مرکز واکسیناسیون مهر کوهسنگی، که به تازگی افتتاح شده است، بزرگترین مرکز در شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش