دانشگر: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد/ اگر جای مددی بودم می‌رفتم


دانشگر: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد/ اگر جای مددی بودم می‌رفتم

مدافع استقلال گفت: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد فردا هم اگر قهرمان جام حذفی شدیم، می‌گوید در مدیریت من استقلال جام گرفت.

به گزارش ایسنا، محمد دانشگر مدافع استقلال در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: متاسفانه تمرین به دلیل مشکلات تیم تعطیل شد. ما به خاطر هواداران آمدیم و داریم تمرین و بازی می‌کنیم. اکنون ما نگران آینده تیم هستیم، چون 45 روز دیگر با الهلال بازی داریم و قرارداد برخی بازیکنان هم 14 روز دیگر به پایان می‌رسد.

او درباره دریافتی بازیکنان در این فصل گفت: همه دریافتی کمی داشتیم و دو سوم تیم زیر چهل درصد است و این خیلی بد است. اگر با بازیکنان‌مان تمدید نکنند، اسم‌شان برای لیگ قهرمانان رد نمی‌شود. کسانی که در تیم زحمت می‌کشند از این تیم می‌روند. عبدیان و نامداری کسانی بودند که سال گذشته با بازیکنان تمدید کردند و اولین سالی بود که بازیکنان ما جایی نرفتند و در تیم ماندند اما نمی‌دانم چرا رفتند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: هیچ جوره نمی‌شود با مددی صحبت کرد. او نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی ببرد و مددی رفته و در دادگاه از اسماعیلی شکایت کرده است. اگر جای مددی بودم می‌رفتم. بیاید صحبت کند و بگوید به چه دلیل مانده است. فردا هم ان‌شاءالله که قهرمان جام حذفی شدیم، می‌گوید در مدیریت من جام گرفتیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول