افشاگری تکان دهنده فرهاد مجیدی از اقدام جنجالی باشگاه استقلال + سند


افشاگری تکان دهنده فرهاد مجیدی از اقدام جنجالی باشگاه استقلال + سند

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی ! برنامه‌ای هدفمند برای نابودی استقلال دارند. نوشته افشاگری تکان دهنده فرهاد مجیدی از اقدام جنجالی باشگاه استقلال + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری تکان دهنده فرهاد مجیدی از اقدام جنجالی باشگاه استقلال + سند

فرهاد مجیدی : اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی! برنامه‌ای هدفمند برای نابودی استقلال دارند ؛ با قاطعیت می‌گویم آقایان از برد ما در دربی خوشحال نیستند
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

افشاگری تکان دهنده فرهاد مجیدی از اقدام جنجالی باشگاه استقلال + سند

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی ! برنامه‌ای هدفمند برای نابودی استقلال دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال مورد مشکلات این تیم اظهار داشت:

قبل از شروع صحبت‌های خود درگذشت حمیدرضا صدر را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم و همچنین برد دربی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. سالیان زیادی در استقلال بودم و همیشه در استقلال این قبیل مشکلات بوده است، اما چیزی را که در حال حاضر در استقلال می‌بینم، باور نمی‌کنم. احساس می‌کنم برنامه هدفمندی وجود دارد که این باشگاه از بین برود. در صحبت‌های قبلی خود نیز گفتم که مسئولان اصلاً به فکر تیم نیستند و امروز بازیکنان تمرین را تعطیل کردند و تمرین نکردند. بازیکنان از لحاظ شرایط روحی و روانی در شرایطی قرار داشتند که ترجیح دادند تمرین نکنند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال با این همه هوادار خوب نیست.

اسپانسر باشگاه دنبال فرد دیگری برای سرمربیگری استقلال بوده است!

وی تصریح کرد:

ملکیان و دلفانی از اعضای هیئت مدیره جدید ایده‌های خوبی داشتند، اما خیلی جالب است به شما بگویم زمانی که سرمربی استقلال شدم، شنیدم که شرکت «های وب» و آقای میری اسپانسر باشگاه به دنبال مربی دیگری بوده‌اند. بعد هم مصاحبه می‌کنند و می‌گویند استقلال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای است. آقای میری در فوتبال حرفه‌ای و در هیچ کجای دنیا اسپانسر برای باشگاه، سرمربی انتخاب نمی‌کند. امیرحسین فرخ‌مهر که از دوستان قدیمی‌ام است به من گفت که تا پنج صبح با آقای میری دنبال این بودیم که مربی دیگری را به‌عنوان سرمربی استقلال بگذاریم.

اسپانسر باشگاه گفته استقلال یا جای من است یا مجیدی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

در این مورد نیز علی‌نژاد و مددی موافقت کرده بودند و متأسفانه سلطانی‌فر زیر بار نرفته است. یکی دو هفته پیش نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شده است و اعضای هیئت مدیره به من گفتند که در تماس با میری، ایشان گفته استقلال یا جای من است یا جای فرهاد مجیدی! با توجه به اینکه می‌دانستم که سرمربی مدنظر استقلال نبودم، اما در عربستان برای موفقیت خودم و تیم با ایشان خیلی گرم گرفتم. بعد از بازگشت از عربستان نیز تنها کسی که از قرارداد گابریل پین اطلاع داشت، میری بود. ایشان با سرپرست شرکت های وب به من قول دادند که تمام هزینه‌های گابریل پین را پرداخت خواهند کرد و روی صحبت مددی نرفتم با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت کنم. من روی حرف میری به دنبال آوردن پین بودم.

اسپانسر باشگاه و مددی بابت برد در دربی به من یک تبریک نگفتند

مجیدی یادآور شد:

بعد از چند روز ایشان دیگر جواب تلفن من را نداد و در پیامی اعلام کرد دیگر یک ریال پول نخواهند داد! نمی‌دانم صحبتی که در کنفرانسی بعد از بازی با پرسپولیس انجام دادم، چقدر در این موضوع تأثیر داشته است. بعد هم مصاحبه کردم و گفتم کارگزار کم‌کار شده است که درست هم گفتم. شما به من قول دادید و بعد اعلام کردید یک ریال نخواهید داد و حالا نیز گفتید تا زمانی که فرهاد مجیدی باشد یک ریال پرداخت نخواهید کرد. اینجا جای عقده‌گشایی‌های شخصی نیست و این تیم استقلال با این همه هوادار است و نباید تیم لطمه ببینید. شما اگر با من مشکل دارید، بچه‌ها و هواداران چه گناهی کردند؟ شرکت های وب، اسپانسر و مددی یک تبریک بابت برد در دربی به من نگفتند و اصلاً یک تماس نگرفتند.

ماجدی بدون اطلاع من از اردو به خانه رفت، گفتم دیگر حق حضور در تمرینات را ندارد

وی در مورد پرداختی‌های باشگاه استقلال نیز گفت:

از روزی که سرمربی استقلال شدم تنها دو پنج درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده است و دیگری پرداختی نداشته‌اند. مشکل آنها با من این است که اصول را رعایت می‌کنم. از روزی که آمدم اعلام کردم اولین چیز در این باشگاه برای من نظم و انضباط است. فرشاد ماجدی دوست ۲۰ ساله من است، اما شب بازی بدون اطلاع من از اردو به خانه رفت که اعلام کردم دیگر حق حضور در تمرین را ندارد. اینجا با کسی شوخی نداریم. این تیم برای مردم و هواداران است. من با برادرم نیز در کار شوخی ندارم. اصلاً تیم را ول کردند و این در حالی است که تیمِ من باید ۴۵ روز دیگر با الهلال عربستان بازی کند.

با قاطعیت می‌گویم آقایان از برد ما در دربی خوشحال نیستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به نامشخص بودن وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم گفت:

هنوز بازیکنان من قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند. بازیکن جدید که هیچی. یک تیم وقتی می‌خواهد قهرمان شود باید برنامه داشته باشد، اما هنوز نمی‌دانم وضعیت بازیکنانم برای بازی الهلال چگونه خواهد بود. اصلاً عین خیال‌شان هم نیست و هر چی نامه می‌زنم و صحبت می‌کنم جواب نمی‌دهند. مددی یک تبریک برای برد در دربی نگفته است. آقای میری و شرکت های وب، اگر با من مشکل دارید این هواداران گناه ندارند؟! حداقل یک تبریک به هواداران می‌گفتید و همه چیز را علنی کردند و منتظر هستند استقلال ببازد. به خدا با قاطعیت می‌گویم که آقایان از برد ما در دربی خوشحال نیستند.

گفتنی است برخی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال عنوان کرده اند دلیل اختلاف اسپانسر باشگاه با فرهاد مجیدی به همراهی نکردن سرمربی استقلال برای پوشیدن پیراهن منقش به تبلیغ این اسپانسر است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!