درحال حاضر 8 نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند


درحال حاضر 8 نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند

منتخب ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: در جلسه امروز بعدازظهر مورخه 27 تیر، علاوه بر چهار نفری که پیش از این برای سرپرستی شهرداری قزوین اعلام شده بودند چهار نفر دیگر به عنوان گزینه‌های سرپرستی معرفی شدند که قرار است این افراد برنامه‌های خود را به اعضای شورای منتخب ارائه دهند.

فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص انتخاب گزینه‌های سرپرستی شهرداری قزوین توسط شورای شهر منتخب، اظهار کرد: در جلسه قبل چهار نفر را به عنوان نامزد سرپرست شهرداری اعلام کردیم که قرار است فردا یعنی مورخه دوشنبه ۲۸ تیر ماه برنامه‌های خود را به ما ارائه بدهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بعدازظهر هم چهار نفر دیگر به عنوان گزینه‌های سرپرستی معرفی شدند که قرار شد این چهار نفر هم برنامه‌های خود را ارائه بدهند تا با بررسی برنامه‌ها سرپرست شهرداری قزوین را انتخاب کنیم.

این عضو شورای شهر بیان کرد: سید محمد علمی، معاون عمرانی شهرداری قزوین، سید مهدی کاظمی، معاون سرمایه‌گذاری شهرداری، قاسمی، رئیس سازمان زیباسازی و مرتضی ململی یکی از کارکنان شهرداری قزوین که سابقه شهردار بودن در شهرهای مختلف را دارد به عنوان گزینه‌های جدید برای سرپرستی شهرداری قزوین معرفی شدند و پیش از این نیز اصغر اللهیاری کشمرزی، حسین عمویی، سیدحامد موسوی و وهاب میزانی کاندیداهای مطرح شده برای سرپرستی شهرداری قزوین بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به جز این هشت نفر گزینه‌های دیگری هم مطرح شوند، بیان کرد: اعضای شورای منتخب جلساتی داشتند که در آن شاخص‌های انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری بررسی و گزینه‌های زیادی مطرح شد اما این هشت نفر که تا کنون نامشان اعلام شده هشت نفر نهایی نیستند، باید برنامه‌های خود را ارائه بدهند اگر اعضای شورا اقناع شدند طبیعتا گزینه‌های دیگر را مطرح نمی‌کنند اما اگر قانع نشدند نامزدهای احتمالی بعدی را مطرح می‌کنند.

این عضو منتخب شورای ششم با اعلام اینکه حکم سرپرست شهرداری حداکثر سه ماه خواهد بود، تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم برای سرپرستی شهرداری و در ادامه شهردار قزوین بهترین گزینه‌ را انتخاب کنیم.

فصیحی رامندی در پایان گفت: لزوماً سرپرست شهرداری، شهردار نهایی نیست و ممکن است فرد دیگری به‌عنوان شهردار انتخاب شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی