آئین استغاثه به امام زمان(عج) با نیت روی کار آمدن دولت زمینه‌ساز ظهور برگزار می‌شود


آئین استغاثه به امام زمان(عج) با نیت روی کار آمدن دولت زمینه‌ساز ظهور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین‌آّبادی از برگزاری آئین نماز و دعای استغاثه به حضرت حجت(عج) با نیت حضور حداکثری اقشار مختلف پای صندوق‌های رای و روی کار آمدن دولت زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) خبر داد.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از برگزاری آئین دعا و استغاثه به حضرت حجت(عج) امشب (پنجشنبه، 27 خرداد ماه) خبر داد و اظهار کرد: در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که رهبری معظم انقلاب بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح در آن تاکید ویژه دارند، نماز و دعای استغاثه به حضرت حجت(عج) با نیت حضور حداکثری اقشار مختلف پای صندوق های رای و روی کار آمدن دولت زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: بعد از آن آئین «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی برگزار و سپس دعای پرفیض کمیل با حضور منتظران امام عصر(عج) زمزمه می شود. پایان بخش برنامه های امشب قرائت حدیث کساء از احادیث معتبر و بابرکت است.

وی با بیان اینکه این آئین استغاثه شب چهارشنبه، 25 خرداد ماه نیز با حضور زائران برگزار شد، تصریح کرد: علاوه بر این، به منظور فاضازی محیطی و تشویق زائران به مشارکت حداکثری در انتخابات، بیلبوردی با نوشته «رای می دهم که خانه امن بماند» در مسجد امام علی(ع) میعاد منتظران نصب شده است چراکه این مشارکت نماد دفاع از امنیت و مرز و بوم است.

آئین استغاثه به امام زمان(عج) با نیت روی کار آمدن دولت زمینه‌ساز ظهور برگزار می‌شود

حسین آبادی در پایان خاطرنشان کرد: صبح فردا (جمعه، 28 خرداد) که روز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است زائران مسجد مقدس جمکران بعد از آئین ندبه انتظار، پای دو صندوق تعبیه شده در مسجد برای رای گیری حضور یافته و در انتخابات شرکت می کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی