رئیس جمهوری منتخب باید پاسدار انقلاب و مدافع حقوق مردم باشد


رئیس جمهوری منتخب باید پاسدار انقلاب و مدافع حقوق مردم باشد

ساوه- ایرنا- رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر آوه با حماسی خواندن حضور مردم در انتخابات 28 خرداد، تاکید کرد: پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای تامین حقوق مردم و رفع مشکلات آنها مهمترین انتظار از رئیس جمهوری منتخب است.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد جواد نیکویی ماهانی» روز دوشنبه در بیست و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهر آوه، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) ابراز داشت: این امام بزرگوار مایه وحدت، همدلی و مهرورزی برای مسلمانان است و همه مسلمانان حج را با جزئیاتش از ایشان فرا گرفته اند.

وی افزود: این امام همام حج اسلامی را برای جامعه شکل داد و امروز یکی از مهمترین جلوه ها و نشانه های وحدت مسلمین و امت اسلامی مراسم حج است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آوه اظهار کرد: دولت سعودی کارنامه مناسبی در زمینه برگزاری مناسک حج ندارد و از وحدت مسلمانان وحشت دارد.
وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات فصل جدیدی از تحولات سیاسی و فرهنگی را رقم زد و در یکی از مهم ترین مقاطع حساس کشور و با وجود تنگناهای اقتصادی و شیوع بیماری کرونا و شیطنت دشمنان داخلی و خارجی، مردم با حضور در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر آفریدند.
وی گفت: رئیس جمهوری یکی از مهمترین مسئولین عالی کشور می باشد و تصمیم گیری های اجرایی در کشور به عهده او است که اگر شجاع، مدیر و مدبر باشد می تواند مشکلات جامعه را رفع نماید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی آوه عنوان داشت: مردم ولی نعمتان جمهوری اسلامی هستند و رئیس جمهوری باید پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی و مدافع رفع مشکلات کشور و مردم باشد و می بایست فاصله مردم و دولت کمتر شود تا شهروندان احساس کنند دولت پیگیر مشکلاتشان می باشد.
وی در ادامه از حضور ۹۰ درصدی مردم آوه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و از منتخبین شوراها خواست با وحدت و همدلی در رفع مشکلات مردم تلاش نمایند.

امام جمعه آوه همچنین به مناسبت پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه دستاوردهای بزرگی داشت و موجب انسجام مردم شده است.
در این جلسه همچنین کیوان گودرزی بخشدار مرکزی ساوه گفت: مهمترین تصمیمات فرهنگی و برنامه ریزی فرهنگی در جلسات شورای فرهنگ عمومی مشخص می شود.

وی افزود: آنچه را که موجب بهبود وضعیت فرهنگی و ارتقای فرهنگ عمومی می شود در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح و اجرا می نماییم.
گودرزی راد افزود: حضور شخص مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی ضروری است تا ضمن اتخاذ تصمیم های راهبردی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی حرکت نماییم.
بخشدار مرکزی در ادامه تاکید کرد: لازم است ادارات نسبت ارائه گزارش عملکرد مصوبات و برنامه های فرهنگی که در جلسه قبلی شورای فرهنگ عمومی تصویب شد، اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی