نمایشگاه کسب و کار خرد در همدان برگزار شد


نمایشگاه کسب و کار خرد در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان گفت که نمایشگاه کسب و کار خرد برلی نخستین بار در شهر همدان برگزار شد.

"روح الله وجدی هویدا" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در استان همدان و با هدف حمایت از کسب و کارهای خانگی به همت شهرداری برپا شده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده و تا پایان تیر ماه در فضای روباز تالار قرآن در بلوار ارم شهر همدان دایر است.

وجدی هویدا با اشاره به فعالیت چشمگیر فرهنگسرای کسب و کار ولایت در همدان، خاطرنشان کرد: در فرهنگسرای ولایت کارگاه‌های تخصصی مهارت آموزی برپا می‌شود که از جمله می‌توان به استارت‌آپ‌ها، کلینیک کسب و کار، تسهیل گری حوزه اشتغال با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای کسب و کار ولایت برای نخستین بار در کشور و با تبعیت از شعار سال در زمینه رونق تولید راه اندازی شد، گفت: خوشه‌های اشتغال در فرهنگسرای کسب و کار موضوعی مهم است ضمن اینکه تمامی مراحل مهارت آموزی را در اختیار کسانی که دنبال کسب و کار هستند قرار می‌دهیم تا بتوانیم از ظرفیت این فرهنگسرا به همیاران محلات، خانواده‌های بی‌بضاعت، بد سرپرست و بی‌سرپرست را توانمند کنیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: همچنین فرهنگسرای کسب و کار ولایت در راستای حمایت از کسب و کار خانگی نسبت به برپایی نمایشگاه‌های محلی اقدام می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !