پیر شدن کشور را در طنز رادیویی عصر صبا گوش کنید


پیر شدن کشور را در طنز رادیویی عصر صبا گوش کنید

برنامه زنده “عصر صبا “که با رویکرد طنز به موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه می‌پردازد روز سه شنبه 29 تیر به موضوع پیر شدن... ادامه مطلب نوشته پیر شدن کشور را در طنز رادیویی عصر صبا گوش کنید اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

برنامه زنده “عصر صبا “که با رویکرد طنز به موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه می‌پردازد روز سه شنبه ۲۹ تیر به موضوع پیر شدن کشور اختصاص می‌یابد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه زنده “عصر صبا “که با رویکرد طنز به موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز جامعه می‌پردازد روز سه شنبه ۲۹ تیر به موضوع پیر شدن کشور اختصاص می‌یابد.

درحال حاضر ۱۰ درصد جمعیت کشور ما سالمند هستند اما تا سه دهه آینده، ۳۰ درصد جمعیت در بازه سالمندی بالای ۶۰ سال قرار خواهند گرفت و بحران جمعیت، آینده کشور را تهدید می‌کند، پیش‌بینی‌ها حاکی است که به دلیل سقوط نرخ زاد و ولد با کاهش شدید جمعیت به عنوان یک چالش بزرگ جمعیتی مواجه خواهیم شد.

روند رشد جمعیت در کشور

روند رشد جمعیت در کشور نشان می‌دهد که در سال‌هایی نه‌ چندان دور، جامعه‌ای پیر خواهیم داشت و سالمندان سهم قابل توجهی از جمعیت را به‌ خود اختصاص خواهند داد و لازم است در این زمینه انجام آینده‌نگری‌ های لازم صورت گیرد.

برنامه زنده” عصر صبا ” روز سه شنبه ۲۹ تیرماه با این عنوان موضعی راهی آنتن می‌شود که ایران در حاال پیر شدن است.

در این برنامه در بخش ها و آتیم های متنوع تلاش می‌شود، در فضایی شاد و با بیانی متفاوت به اهمیت این موضوع اشاره شود که در هر کشوری نیروی جوان موتور محرکه توسعه اقتصادی آن کشور است. در ایران نیز هم‌اکنون غالب جمعیت را نیروی جوان تشکیل می‌دهد، ولی با پیش بینی های صورت گرفته در دهه های آینده ایران به سمت پیر شدن می‌رود که این خود برای جامعه بسیار خطرناک است.

حل این مشکل

این برنامه با مطرح کردن سوال در این خصوص از مخاطبان می‌خواهد تا برای حل این مشکل جامعه راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه دهند تا از طریق برنامه “عصر صبا ” نظرات و راهکارهای مخاطبان برای حل مشکل ازدواج و فرزند آوری اعلام شود.

برنامه “عصر صبا” به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و نویسندگی امیر اکبری، ابوالفضل طاهری، حمید پارسا و اجرای مهدی پر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

در این برنامه آتوسا برهانی نژاد به عنوان مسئول هماهنگی و مصطفی طالبیان مسئول ارتباطات، امیر قربانی، مسلم احمدی، امیر اکبری وحید کمالی زاده به عنوان آیتم ساز با این برنامه همکاری می‌کنند.

کارتون : پیمان علیشاهی – مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟