شورای نگهبان در آزمون امانتداری سربلند بیرون آمده است


شورای نگهبان در آزمون امانتداری سربلند بیرون آمده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شورای نگهبان در آزمون سخت امانتداری آرای مردم در عرصه انتخابات و بحث نظارت سربلند بیرون آمده است.

آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل در گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در اردبیل اظهار کرد: بزرگترین وظیفه و رسالت شورای نگهبان حفظ امانتداری در عرصه آرای مردمی و همچنین صیانت از اسلامیت و جمهوریت نظام است چرا که دشمنان برای بر هم زدن این مؤلفه‌ها سال‌هاست برنامه‌ریزی کردند.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان با رعایت عدالت در احراز شرایط داوطلبان انتخابات پا پیش گذشته و به وظیفه خطیر و انقلابی خود به رغم همه هجمه‌ها به شایستگی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضور فقها و حقوقدانان با کفایت در این شورا را گنجینه عظیم و تجربه آنها را ذی‌قیمت دانست و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا از ظرفیت انتخابات برای بر هم زدن امنیت و آرامش کشور استفاده کرده و به نوعی وثوق مردم را مخدوش کنند در حالی که بالاترین سرمایه نظام اسلامی اعتماد و وثوق مردم است.

عاملی افزود: نباید اجازه داد که این وثوق و امانتداری مخدوش شود چرا که دشمنان تلاش می‌کنند تا به این اعتماد و وثوقی ملی ضربه زده و به نوعی آن را زیر سئوال ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تنها کشوری که امروز به معنای واقعی استقلال و حاکمیت ملی دارد، جمهوری اسلامی ایران است که به هیچ وجه اجازه نداده تا حاکمان فاسق و فاسد خواسته خود را بر این ملت دیکته کنند.

عاملی اضافه کرد: اقتدارامروز شورای نگهبان نتیجه استقامت ملت و پایبندی به آرمان شهدا و ایثارگران است و باید چنین ظرفیت عظیمی را قدر دانسته و از آن استفاده کرد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: در انتخابات اخیر نیز هجمه‌های متعددی به شورای نگهبان وارد شد اما با حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری و امت حزب‌اللهی دشمنان نتوانستند این جایگاه رفیع را متزلزل و یا تضعیف کنند.

در این دیدار رئیس نظارت بر انتخابات استان اردبیل با اشاره به عملکرد هیئت نظارت استان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر اظهار کرد: به رغم تبلیغات مسموم دشمنان که سعی می‌کردند فضای انتخابات را به حاشیه ببرند، انتخابات سالم و با شکوه در کشور و استان اردبیل برگزار شد.

نظرعلیان تصریح کرد: این انتخابات بدون حاشیه خاص و تخلفی در سطح ملی و استانی به شایستگی برگزار شد و آرای مردم به خوبی مورد حفاظت و صیانت قرار گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد