برگزاری دومین رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در استان سمنان


برگزاری دومین رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در استان سمنان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به برگزاری موفق رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در سال گذشته از برگزاری این رویداد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: با توجه به برگزاری موفق رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل در سال گذشته این رویداد برای بار دوم در سال جاری برگزار می شود .

حسن پور ضمن اشاره به اینکه امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل اهمیت بالایی دارد گفت: کاربران برای دسترسی آسان و سریع به اطلاعات، اپلیکیشن ها را به وبسایت ها ترجیح می دهند.

وی افزود: برگزاری این رویداد ها فرصت مناسبی برای معرفی افراد و شرکت های برگزیده در سطح استان است و علاقمندان ،شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی و توسعه نرم افزار و وب‌سایت می توانند توانایی های خود را در این سطح ارائه نمایند.

حسن پور گفت: حضور برنامه نویسان در کنار سایر کسب و کارهای استان در این رویداد می تواند باعث رشد و رونق کسب و کارها و زمینه ساز حضور بیشتر آنها در بازار های استانی و کشوری شود.

وی همچنین گفت: نفرات برتر این رویداد ضمن برخورداری از جوایز نفیس می توانند از حمایت های این اداره کل در چارچوب سیاست ها، قوانین و ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نظیر کسب مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بهره مند شوند.

رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن موبایل با همکاری این اداره کل و مرکز جهاد دانشگاهی در ۳ محور آموزش الکترونیکی، صنایع دستی و گردشگری و توریسم به صورت مجازی برگزار می شود

کد خبر 1536937

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار