آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟


آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟

پنالتی یک فرصت بسیار مناسب برای گل زدن در فوتبال است. رعایت یکسری نکات و شوت‌زنی در زمان مناسب می‌تواند کمک بسزایی به گیمر کند. با آموزش پنالتی زدن در PES 2021 همراه کلیک باشید. ترفندهای پنالتی زدن در PES 2021 بازی PES 2021 یکی از بازی‌های ورزشی مورد علاقه گیمرها است. گرافیک واقع‌گرایانه و […] نوشته آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه...

ترفندهای پنالتی زدن در PES 2021

بازی PES 2021 یکی از بازی‌های ورزشی مورد علاقه گیمرها است. گرافیک واقع‌گرایانه و گیم‌پلی روان بازی باعث شده بازیکنان بسیاری مشغول تجربه پی اس ۲۰۲۱ باشند. یکی از مرسوم‌ترین‌ خطاها در فوتبال، خطای پنالتی است. خطایی که فرصت مناسبی برای گلزنی را فراهم می‌کند.

پنالتی زدن در PES 2021 نیاز به تمرین دارد. بازیکنان باید به نکات کلیدی در زدن پنالتی توجه کنند. این نکات می‌تواند شانس گلزنی در پنالتی زدن را افزایش بدهد. همچنین، بازیکنان باید در گرفتن پنالتی نیز مهارت داشته باشند. در این مطلب می‌خواهیم نحوه پنالتی زدن و گرفتن پنالتی در پی اس ۲۰۲۱ را آموزش دهیم.

آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟نحوه پنالتی زدن در پی اس ۲۰۲۱

نکات کلیدی در پنالتی زدن

هنگام پنالتی، از بازیکنی استفاده کنید که بیشترین امتیاز مهارتی را در تیم شما دارد. به عنوان مثال، لیونل مسی در تیم بارسلونا مناسب‌ترین گزینه برای زدن پنالتی است. این فوق ستاره آرژانتینی در پنالتی‌ها و قدرت شوتزنی از امتیاز بالایی برخوردار است.

برای اینکه بسنجید کدام بازیکن مناسب زدن پنالتی است؛ دکمه Select در کنترلر را بفشارید تا منوی مهارتی بازیکنان نمایش داده شود. این منو می‌تواند برای انتخاب بازیکن برتر در پنالتی‌ها به شما کمک کند.

بهترین قسمت دروازه برای گلزنی، چهارگوشه دروازه است. دو کنج بالای دروازه ایده‌آل‌ترین نقطه برای زدن پنالتی است. چون گرفتن توپ برای دروازه‌بان سخت‌تر از دو کنج پایینی دروازه است. برای اینکه بتوانید پنالتی‌زن خوبی شوید، در بخش تمرینی PES 2021 تمرین پنالتی‌زنی کنید.

برای شوت زنی، قدرت شوت را زیاد یا کم پر نکنید؛ این کار باعث می‌شود پنالتی خود را از دست بدهید. نوار قدرت شوت‌زنی را در حد متوسط پر کنید تا پنالتی خوبی را بزنید. همچنین، سعی کنید توپ را در جهت چپ یا راست دروازه شوت کنید. گاهی ممکن است بازیکن رقیب هیچ حرکتی نکند و پنالتی شما را بگیرد.

آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟امتیاز مهارتی بازیکنان

پنالتی چیپ در PES 2021

پنالتی زدن در PES 2021 به صورت چیپ روشی است که گیمرها به آن خیلی علاقه دارند. پنالتی چیپ در اصل روشی برای کری‌خوانی و روحیه دادن به هم‌تیمی‌ها است. برای زدن چیپ در PES 2021 می‌توانید به روش پایین عمل کنید:

کنسول پلی‌استیشن: دکمه L1 را نگهدارید و دکمه مربع (شوت) را بزنید.کنسول ایکس‌باکس: دکمه LB را نگهدارید و دکمه X (شوت) را بزنید.

برای زدن پنالتی چیپ، سعی کنید به جهت راست یا چپ شوت بزنید. همچنین، حتما به قدرت شوت خود هنگام پنالتی توجه کنید.

آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟نحوه پنالتی چیپ در PES 2021

نحوه زدن پنالتی قدرتی

بعضی گیمرها علاقه دارند شوت قدرتمندی به توپ بزنند تا دروازه‌بان نتواند توپ را بگیرد. این کار ریسک بالایی دارد، اما روشی است که گیمرها به آن علاقه دارند که اینگونه پنالتی‌ها را گل کنند. برای زدن پنالتی قدرتمند روش پایین را انجام دهید:

کنسول پلی‌استیشن: دکمه R1 را نگهدارید و دکمه مربع (شوت) را بزنید.کنسول ایکس‌باکس: دکمه RB را نگهدارید و دکمه X (شوت) را بزنید.

ناگفته نماند،‌ زمانی که دکمه بیان شده را نگهدارید، رادار ضربه شوت به سمت دروازه نیز روشن می‌شود. بنابراین، اگر با دوستان خود به صورت دونفره بازی می‌کنید، حواستان به این مورد باشد که حریف ممکن است پنالتی شما را بگیرد.

آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟آموزش نحوه پنالتی زدن در PES 2021 | چگونه پنالتی‌ها را گل کنیم؟مهار پنالتی در PES 2021

مهار پنالتی در PES 2021

از نحوه پنالتی زدن گفتیم، اما در پنالتی‌ها ممکن است گیمر به عنوان دروازه‌بان نیاز به مهار پنالتی پیدا کند. شما می‌توانید با استفاده از آنالوگ سمت چپ کنترلر، دروازه‌بان را کنترل کنید. هنگام پنالتی، در وسط دروازه بایستید.

برای اینکه تمرکز حریف را از بین ببرید، می‌توانید با گلر در میان دروازه حرکت کنید تا او نتواند تصمیم درست را برای شوتزنی بگیرد. زمانی که حریف اقدام به شوتزنی کرد، آنالوگ سمت چپ کنترلر را در جهت توپ حرکت بدهید. اگر آنالوگ را حرکت ندهید، دروازه‌بان حرکت نمی‌کند و در وسط دروازه می‌ایستد.

زمان‌بندی هنگام شوت، در مهار پنالتی بسیار مهم است. بنابراین،‌ در زمان مناسب اقدام به پرش برای گرفتن توپ کنید. زمانی که حریف توپ را شوت کرد، بلافاصله دروازه‌بان را سمت توپ حرکت دهید. به مرور زمان‌بندی مناسب و دقیق را یاد خواهید گرفت.

زمانی که حریف قصد شوت‌زنی به کنج چهار گوشه دروازه را داشت؛ دکمه آنالوگ کنترلر را متمایل به کنج یا گوشه‌های دروازه حرکت دهید. این روش به خصوص برای دو گوشه بالایی دروازه کاربردی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق