توئیت جدید کارگردان God of War سوالات زیادی در ذهن طرفداران ایجاد کرده است


توئیت جدید کارگردان God of War سوالات زیادی در ذهن طرفداران ایجاد کرده است

طرفداران God of War بعد از توییت جدید کارگردان بازی، کوری بارلوگ، خود را آماده یک خبر خوب از بازی god of war ragnarok کرده‌اند.

ترجمه شهرآرانیوز - طرفداران God of War بعد از توییت جدید کارگردان بازی، کوری بارلوگ، خود را آماده یک خبر خوب از بازی کرده‌اند. اگرچه این توییت چیز مشخصی را بیان نمی‌کند، اما برخی معتقدند که بارلوگ به‌صورت پنهانی به نسخه جدید «خدای جنگ» اشاره کرده است.

در توییت بارلوگ، حتی یک کلمه واقعی هم وجود ندارد، اما در عوض او خیلی ساده یک GIF از کریتوس، قهرمان بازی، منتشر کرده که آهی سنگین می‌کشد. بارلوگ این توییت را چندساعت پیش به اشتراک گذاشته و همانطور که انتظار می‌رفت همین GiF بلافاصله توجه بسیاری از طرفداران را برانگیخت.

برخی می‌گویند که این پیام مبهمی است که بارلوگ درباره انتشار god of war ragnarok جدید به کاربران داده است. برخی از کاربران هم هستند که خیلی منطقی به قضیه نگاه کرده‌اند و می‌گویند بارلوگ فقط خسته بوده است و خستگی‌اش را این‌گونه نشان داده است.

فهمیدن حقیقت داستان کمی سخت است چون از زمانی که بارلوگ این توئیت را به اشتراک گذاشته، هیچ چیزی نگفته است.

حتی اگر بارلوگ هیچ چیزی درباره این توییت نگوید، خوشبختانه زمان زیادی نباید برای اولین تصاویر بازی جدید God of War منتظر بمانیم. در واقع، شایعاتی در هفته‌های اخیر منتشر شد که می‌گفت ماه آینده تریلر جدیدی از God of War رونمایی می‌شود. هرچند PlayStation هنوز این خبر را تأیید نکرده است اما چون اخیرا عنوان مهمی برای پلی‌استیشن معرفی نشده است بعید نیست که سونی به زودی یک تریلر از بازی «خدای جنگ» منتشر کند.

تا آن زمان تنها چیزی که با اطمینان می‌دانیم این است که عنوان جدید God of War قرار است برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شود. این خبر خوبی است حتی اگر زمان انتشار بازی تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده باشد.

منبع: comicbook.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟