تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ مشخص شد؛ گلکسی‌های جذاب نزدیک‌اند


تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ مشخص شد؛ گلکسی‌های جذاب نزدیک‌اند

گجت نیوز رویداد آنپکد سامسونگ – Samsung Unpacked event با معرفی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و ایرباد‌های این شرکت همراه خواهد بود. حالا تاریخ این مراسم مشخص شده است. بنا بر دلایلی سامسونگ مایل نیست به طور رسمی تاریخی را برای رویداد آنپکد خود اعلام کند. شرکت کره‌ای قرار است در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های... نوشته تاریخ رویداد آنپکد...

رویداد آنپکد سامسونگ – Samsung Unpacked event با معرفی گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و ایرباد‌های این شرکت همراه خواهد بود. حالا تاریخ این مراسم مشخص شده است.

بنا بر دلایلی سامسونگ مایل نیست به طور رسمی تاریخی را برای رویداد آنپکد خود اعلام کند. شرکت کره‌ای قرار است در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند جدید و ایرباد‌های بی‌ سیم خود پرده برداری کند.

تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ

پیش از این، شواهدی منتشر شده بود که تاریخ ۲۰ مرداد را به عنوان زمان برگزاری این رویداد نشان می‌داد. اطلاعات جدید منتشر شده نیز همین تاریخ را تایید می‌کنند.

اطلاعات جدید برگرفته از سایت سامسونگ در روسیه هستند که با منتشر کردن تصویری به این مراسم اشاره داشته است. در این تصویر عبارت «آینده به شکلی جدید نمایان خواهد شد. خیلی زود» نوشته شده است و از ۲۰ مرداد ماه، ساعت ۱۸ به وقت مسکو (۱۹:۳۰ به وقت تهران) به عنوان زمان مراسم یاد کرده است.

شکل‌های انتزاعی موجود در تصویر به گوشی تاشو بزرگ گلکسی زد فولد ۳ و برادر کوچک‌ترش گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره دارند؛ البته این تصویر از سایت سامسونگ برداشته شده است.

هنوز یک ماه تا برگزاری مراسم باقی مانده است؛ اما دیگر تاریخ آن منتشر شده و درک نمیکنیم که دلیل سامسونگ در تلاش برای پنهان کردن آن چیست.

تصاویر و مشخصات گجت‌هایی که قرار است در رویداد گلکسی آنپکد معرفی شوند، منتشر شده است؛ در واقع شاهد رندر‌های گلکسی واچ ۴، واچ ۴ کلاسیک و گلکسی بادز ۲ بوده‌ایم. حتی آمازون کانادا نیز این ساعت‌ها را برای مدت کوتاهی در سایت خود قرار داد و تاییدیه FCC نیز به استفاده از قلم اس پن پرو در کنار زد فولد ۳ اشاره دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !