بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، اعلام نیاز شهرستان خواف به چهار میلیارد ریال اعتبار برای برطرف کردن مشکل شوری آب آشامیدنی این شهرستان و کشته شدن 2 تن بر اثر تصادف در سبزوار عناوین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی است.

مشهد- استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را گرامی داشت.به گزارش روز سه شنبه استانداری خراسان رضوی، در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: عید سعید قربان، عید اضحی، عید بندگی خدا، رهیدن از وسوسه‌های شیطانی، حلول ایثار و از خودگذشتگی و نثار جان و مال و خانواده به پیشگاه یکتای بی‌همتاست و چه مبارک و فرخنده عیدی است که تمام تعلقات دنیوی را ذبح رسیدن به آستان قرب الهی ‌کنیم.

گناباد- رییس امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: برطرف کردن مشکل شوری آب آشامیدنی این شهرستان نیازمند چهار میلیارد ریال اعتبار است. سید حسن رضاییان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شوری آب شهر قاسم‌آباد مرکز بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به‌ دلیل وجود املاحی همچون سدیم است که در اثر انحلال در آب‌های زیرزمینی که از لایه‌های مختلف زمین آن منطقه عبور می‌کند به وجود می آید.وی ادامه داد: برای برطرف کردن مشکلات تامین آب شرب روستاهای اسدآباد و بخش جلگه زوزن به حفر و تجهیز یک تا ۲ حلقه چاه و خطوط انتقال مربوطه در دشت مهاباد با اعتبار چهار میلیارد ریال نیازمندیم.

سبزوار - مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پژو ۴۰۵ در محور سبزوار- بردسکن ۲کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت. مسلم فائق نیا روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار - بردسکن رخ داد که ۲ مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحت در صحنه جان باختند و دیگر مصدومان به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل شدند.

قوچان - رییس جمعیت هلال احمر قوچان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴٠۵ در جاده قوچان - چناران و یک فوت یک تن و مصدومیت ٢ نفر دیگر خبر داد. مسعود برازنده امشب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ١٩:۵٨ سه شنبه ٢٩ تیر ماه در کیلومتری ۵٠ قوچان - چناران اتفاق افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی