نماز عید سعید قربان در قزوین اقامه شد


نماز عید سعید قربان در قزوین اقامه شد

قزوین - ایرنا - نماز عید سعید قربان صبح چهارشنبه به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در شهر قزوین اقامه شد.

به گزارش ایرنا، نماز عید قربان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز مسجد النبی شهر قزوین برگزار شد.

نمازگزاران زن و مرد قزوینی از صبح امروز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی همچون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در فضای باز مصلی نماز جمعه شهر قزوین حضور یافته و نماز عید سعید قربان را به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین اقامه کردند.

در سایر شهرهای استان با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا نیز براساس مصوبه جلسه هفتاد و هفتم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید قربان در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با تاکید بر جایگاه والا و ارزشمند عید قربان، گفت:این عید یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان به شمار می رود به نحوی که برخلاف بسیاری از اعیاد، مورد اختلاف نیست و همه فرقه های مسلمانان این روز را عید محسوب می کنند.

آیت الله عابدینی گفت:این عید فقط مخصوص مؤمنان نیست بلکه همه مسلمانان در آن سهیم هستند و گردهمایی عظیم عید سعید قربان موجب اعتصام به حبل الله به عنوان یکی از مهمترین دستورهای اجتماعی اسلام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس