معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران


در این گرمای تابستان چی بیشتر از معجون و بستنی به آدم می چسبه ؟ بله اگر شما هم طرفدار معجون و ویتامینه و بستنی هستید این مطلب با عنوان معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران را بخوانید تا بارفتن به این مکانها لذت ببرید . بستنی بیشتر در فصل تابستان ولی معجون و […]

در این گرمای تابستان چی بیشتر از معجون و بستنی به آدم می چسبه ؟ بله اگر شما هم طرفدار معجون و ویتامینه و بستنی هستید این مطلب با عنوان معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران را بخوانید تا بارفتن به این مکانها لذت ببرید . بستنی بیشتر در فصل تابستان ولی معجون و ویتامینه در تمام فصول طرفداران زیادی دارند .خوردن یک ظرف معجون مالامال از پسته، گردو، موز، برش های آناناس، کنجد، خامه و … همیشه می چسبد. معجون ها یا به صورت یک مخلوط مایع که مواد تشکیل دهنده در آن، میکس شده اند به دست مشتری می رسند، یا مواد روی هم، به صورت لایه ای قرار گرفته اند. معمولا هم در بهترین آبمیوه فروشی یا بستنی فروشی ها می توانید آن ها را پیدا کنید.

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

معجون و ویتامینه علی بابا

اگر معجون خور حرفه ای باشید، حتما برند علی بابا به گوش‌ تان خورده است. معجون علی بابا از ترکیب حدود ۱۰ ماده با هم درست می شود که همه این مواد با هم مخلوط می شوند و شیرینی ملایمی دارد. شیر، بستنی وانیلی و زعفرانی، شیره خرما، موز، انجیر، پودر نارگیل، مغز آجیل ‌ها، گلاب، زرده تخم مرغ، کنجد و … مواد اصلی این معجون را تشکیل می دهند. در ضمن این معجون در ظرف هایی سرو می شود که اندازه مناسبی دارند.

از طرف دیگر شاید برای خیلی از مشتری ها انجام حرکات نمایشی حین درست کردن معجون هیجان انگیز باشد و آن ها را سر ذوق بیاورید. پرتاب کردن و گرفتن لیوان و پارچ پر از معجون، از مهارت هایی است که می توانید در معجون فروشی و ویتامیه علی بابا درتهران ببینید. در نزدیکی معجون فروشی اصلی علی بابا، همیشه جمعیت مشتاق خوردن بهترین معجون و ویتامینه تهران را می توانید مشاهده کنید.

هر چند اطراف و نزدیک شعبه اصلی علی بابا، حتما چشمتان به تابلوهای زیادی می افتد که نام «علی بابا» روی آن ها نوشته شده است. بهتر است حالا که زحمت طی کردن یک مسیر طولانی و پر از ترافیک را به جان خریده اید، به مغازه علی بابا اصلی بروید.

آدرس: خیابان وحدت اسلامی (شاپور قدیم)، ایستگاه فرهنگ، پلاک ۹۵۸.

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بستنی ناصر

بستنی ناصر هم از جمله بستنی های قدیمی و با سابقه تهران است. اگر گذرتان به شمال شرق تهران اقتاد، فرصت خوردن بهترین معجون و ویتامینه و بستنی تهران را از دست ندهید. در این معجون می توانید مغزهای مختلف و برش های موز را ببینید که روی آن ها عسل ریخته شده است. بستنی ناصر ادعا می کند برای درست کردن این معجون، فرمول خاصی دارد. و همین فرمول، آن را از دیگر ویتامینه ها و معجون های تهران متمایز می کند. اگر هم به بستنی ناصر سر زدید حتما هویج بستنی عسلی آنجا را هم امتحان کنید.

آدرس : پاسداران، میدان نوبنیاد، نبش بلوار دستواره

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

میدان سپاه، پاتوق بهترین معجون تهران

ضلع جنوب شرقی میدان سپاه، چندین مغازه فروش بستنی و آبمیوه کنار هم، حال و هوای این میدان قدیمی را عوض کرده اند. در هر ساعتی از روز یا شب که گذرتان به میدان سپاه بخورد، افرادی را می بینید که برای خوردن بستنی، آبمیوه و بهترین معجون تهران به این جا آمده اند.

کیفیت معجون های این مغازه ها هم به هم شبیه است و هر یک تلاش می کند بهترین سرویس دهی را ارائه بدهد. در این مغازه ها معجون به صورت جداگانه و لایه لایه روی هم قرار می گیرد و سرو می شود.

آدرس: انتهای بزرگراه صیاد (صیاد جنوبی)، میدان سپاه (عشرت آباد قدیم)

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

شعبه های بابا رحیم

در شعبه های بستنی بابا رحیم هم می توانید لذت خوردن بهترین ویتامینه و البته معجون تهران را تجربه کنید. بابا رحیم دو شعبه در خیابان ستارخان و خیابان جمهوری دارد و معجون های نابی را سرو می کند.

ترکیب بستنی وانیلی با طعم شیر و بافت نرم، تکه های گردو، تکه های بزرگ موز و آناناس، معجون خوشمزه، این بستنی فروشی قدیمی را تا حد زیادی متمایز کرده است. همه این مواد به همراه مغزهای مقوی، به اندازه و در ترکیبی فوق العاده کنار هم قرار گرفته اند تا طعم بی نظیری را تجربه کنید.

شعبه اول: خیابان ستارخان، نرسیده به خیابان باقرخان، نبش کوچه شادی، پلاک ۱۰۵

شعبه دوم: خیابان نواب شمالی، بالاتر از میدان جمهوری، نرسیده به خیابان ارومیه، پلاک ۶۰۷

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

پالیزی

سهروردی برای کسانی که به خوردن آبمیوه و حتی فست فود علاقه دارند، جای شناخته شده ای است. آبمیوه فروشی معروف و اصلی پالیزی را می توانید از شلوغی بیشتر آن نسبت به دیگر مغازه ها تشخیص بدهید.

این بستنی فروشی، در کنار سرو آبمیوه های خوشمزه و ترکیبی، ویتامینه و معجون های سنگین، پر خامه، پر مغز و پر میوه ای را هم ارائه میدهد که کمتر جایی آن ها را پیدا می کنید.

آدرس: خیابان سهروردی، میدان پالیزی

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بستنی بسکین رابینز

بسنی خیابان شریعتی پایین تراز میرداماد یکی از بهترن بستنی های مغزدار رو امتحان کنید. کیک نسکافه و کیک کیت کت یکی از پرطرفدارترین محصولات اینجاست. به ندرت میتوانید کسی رو پیدا کنید که از بستنی بسکین رابینز خاطره خوب نداشته باشه. این بستنی فروشی معروف به اینه که اسکوپ بستنی های خیلی بزرگی دارند و بستنی ماست هم جزو منوست . البته به یاد داشته باشید که می تونین از تمامی بستنی ها قبل از سفارش امتحان کنید.
آدرس: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بهار ترافیک

بهار ترافیک هم از آن بستنی فروش هایی است که در مرکز شهر، برای مشتاقان خوراکی های ویتامینه، بهترین معجون تهران را سرو می کند. معجون های بهار ترافیک پر از مغزها، خامه، ژله و میوه است که حسابی شما را سیر می کند. اگر گذارتان به چهار راه استانبول افتاد، حتی شده برای رفع خستگی، بد نیست یک کاسه معجون سفارش بدهید و از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس: خیابان جمهوری، بین فردوسی و لاله زار، چهارراه استانبول، پلاک ۳۹۲ ، واحد ۸۷.

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بستنی بونیتو

فودکورت جام جم واقع در ولیعصر، یک بستنی فروشی مدرن و به روز خواهید دید که می توانید بهترین معجون تهران را در آن جا پیدا کنید. این بستنی فروشی، برای جلب رضایت مشتری ها، از آن ها می خواهد که از بین بستنی های موجود، طعم دلخواهشان را انتخاب کنند. بعد با شیر و شکر آن ها مخلوط می کند. در ضمن درباره میزان چربی و شیرینی آن ها هم توضیح می دهد.

چیزی که این بستنی فروشی را به بهترین معجون تهران بدل کرده و نامش را سر زبان ها انداخته، این است که تمام مواد بنا به سلیقه و پیش روی مشتری با هم ترکیب و آماده می شود. به همین خاطر تا حد زیادی بابت تازه بودن مواد، خیالتان راحت است.

آدرس: ولیعصر، جام جم، فود کورت جام جم، طبقه دوم، بستنی بونیتو.

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

آبمیوه و بستنی رضا

با یک نگاه منطقی به این نتیجه می رسیم که در کنار طعم یک ویتامینه باید به قیمت هم دقت کرد. آبمیوه و معجون رضا در نارمک تهران، در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم دارند. حتی می توانید جلو مغازه انبوهی از میوه های تازه را ببینید که برای تهیه معجون و آب میوه نگهداری می شوند. این بستنی فروشی پرطرفدار، همیشه شلوغ است و باید کمی منتظر بمانید تا بتوانید بهترین معجون تهران را تجربه کنید.

آدرس: نارمک، خیابان گلستان، پایین تر از پارک فدک

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

ویتامینه پیچ شمیران

پیچ شمیران به خودی خود یکی از مناطق شلوغ تهران است که پر از مغازه است. بین این مغازه ها، ویتامینه پیچ شمیران یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی هایی است که خودنمایی می کند.

این بستنی فروشی با اصالت معجون های میکس شده را با پودر نارگیل، کاکائو، مربای گل سرخ، بستنی وانیلی، پودرنارگیل، کنجد و مواد دیگر ترکیب می کند و یک معجون فوق العاده به مشتری می دهد. اگر معجون خور حرفه ای باشید، حتما معجون های این مغازه را به لیست بهترین ویتامینه و معجون تهران اضافه می کنید.

آدرس: خیابان انقلاب، دروازه دولت، نبش خیابان شریعتی.

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بستنی منصور در تهرانپارس

این بستنی فروشی هم در شرق تهران قرار گرفته و یکی از قدیمی ها و با کیفیت ترین های این حوزه است. خیلی ها به هوای خوردن یک بستنی یا فالوده این بستنی فروشی را انتخاب می کنند. ولی معجون های آن هم طعم فوق العاده ای دارد.

در معجون این برند بستنی فروشی، می توانید ترکیب بستنی را با انواع میوه مثل موز، آناناس و مغزهای دیگر ببنید و از طعم تک تک آن ها لذت ببرید. در ضمن یک بستنی منصور دیگر در ملاصدرا هم وجود دارد که خیلی ها این دو را با هم اشتباه می گیرند.

طبیعتا برای بستنی خورهای حرفه ای، تفاوت کیفیت محصولات این دو مغازه با هم، چشمگیر است. اگر قرار است بهترین معجون تهران را تست کنید، سری به تهرانپارس بزنید.

آدرس: تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم، نبش خیابان رحمانی

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

بهرام برلیان

اگر دقت کرده باشید، خیابان جنت آباد پر از آبمیوه فروشی و بستنی فروشی هایی است که هر کدام مشتری های خودشان را دارند. ولی از میان آن ها، بهرام برلیان یکی از پر طرفدارترین هاست. در این بستنی فروشی، بستنی های میوه ‌ای و اسکوپی‌ و معجون‌ های خوشمزه ای سرو می شود. معجون‌ های کاسه ‌ای که با انواع میوه و مغز پوشانده شده اند.

آدرس: جنت آباد، بالاتر از همت، نبش کوچه توکلی

معروفترین پاتوقهای ویتامینه و معجون در تهران

تهران پر است از بستنی فروش هایی که معجون هم درست می کنند. اصولا معجون ها هم مثل بستنی ها طرفدار های خاص و ویژه ای دارند. با خوردن یک کاسه معجون، به راحتی می توانید مقدار زیادی ویتامین و انرژی به بدنتان برسانید .اما از یاد نبرید که معجون، مقدار زیادی کالری به بدنتان وارد می کند. پس در خوردن آن زیاده روی نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس