11 هزار و 693 پلاک هوشمند در شهر سمنان نصب می‌شود


11 هزار و 693 پلاک هوشمند در شهر سمنان نصب می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر کل پست استان سمنان گفت: طرح نصب 11 هزار و 693 پلاک هوشمند با طرح جدید در شهر سمنان با همکاری شهرداری این شهر آغاز شده است.

حمیدرضا آقاجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر سمنان دارای پلاک با طرح قدیم هستند که این پلاک‌ها هم باید به پلاک هوشمند با طرح جدید تغییر یابد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح نصب پلاک هوشمند با طرح جدید با همراهی شهرداری‌ها در سمنان و شاهرود آغاز شده و روند اداری برای اجرای این طرح در شهرهای سرخه و مهدیشهر در حال انجام است.
مدیر کل پست استان سمنان تصریح کرد: انجام توافقات با شهرداری شهرهای گرمسار و دامغان نیز برای اجرای طرح نصب پلاک هوشمند در دست پیگیری است.
وی یادآور شد: اداره پست می تواند با اجرای طرح نصب پلاک هوشمند نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی را مدیریت کند و موازی کاری در دستگاه های اجرایی را کاهش دهد.
آقاجانی خاطرنشان کرد: نصب پلاک یکی از ضرورت‌ها و درخواست مردمی در سمنان است که تاکنون مغفول بوده و اجرای نصب پلاک هوشمند در واقع پاسخ به مطالبه به حق مردم است.
وی با بیان اینکه شرکت پست متولی آدرس استاندارد در کشور است، گفت: وظیفه نصب پلاک شهری بر عهده شهرداری‌ها است و طرح نصب پلاک هوشمند تلفیقی از پلاک شهری و کدپستی است که با همکاری و هماهنگی در حال انجام است.
مدیرکل پست استان سمنان اظهار داشت: همان طور که هر شخص یک کد ملی دارد باید هر مکان نیز دارای کدپستی هوشمند باشد که از این طریق تمامی اطلاعات مکان در آن قید می شود.
۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که ۸۳ واحد در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی استان مشغول به خدمت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من