المپیک توکیو| تغییر دوباره جدول وزن 57- تکواندو زنان/ ناهید دوباره حریف کیمیا شد


المپیک توکیو| تغییر دوباره جدول وزن 57- تکواندو زنان/ ناهید دوباره حریف کیمیا شد

با جانشینی نماینده کاستاریکا به جای تکواندوکار شیلی جدول وزن 57- تکواندو زنان دوباره تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تست کرونایی فرناندا آگوئیر تکواندوکار شیلیایی وزن 57- کیلوگرم بانوان رقابت‌های المپیک مثبت اعلام و او از ادامه رقابت‌های المپیک توکیو بازماند تا جدول این رقابتها با یک تغییر غیرمنتظره روبرو شود. با حذف تکواندوکار شیلیایی جدول مسابقات تغییر کرد و نبرد ناهید کیانی با کیمیا علیزاده کنسل شد تا جید جونز حریف ناهید و حتیثه کبری ایلگون حریف کیمیا شود.

با این وجود در فاصله 4 روز تا آغاز مبارزات وزن دوم رقابت‌های المپیک 2020، فدراسیون جهانی تکواندو یک تکواندوکار جدید را به جدول این وزن اضافه نمود و لیندو آلواز نماینده کاستاریکا را جایگزین او کرد تا جدول رقابتهای وزن 57- کیلوگرم زنان دوباره 17 نفره شود.

این در حالی است که رقابت‌های تکواندو در دوره‌های اخیر مسابقات المپیک همواره با حضور 16 تکواندوکار برگزار شده و برای اولین بار در مسابقات توکیو دو وزن بانوان و یک وزن آقایان با حضور 17 تکواندوکار برگزار خواهد شد.

آلوارز به دلیل کسب عنوان سوم در مسابقات گزینشی المپیک در قاره آمریکا جایگزین شیلی نماینده شد تا کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی همچنان اصرار به برگزاری مسابقات وزن 57- کیلوگرم با حضور 17 تکواندوکار داشته باشند.

با این اتفاق ناهید کیانی با توجه به رنکینگ پایین‌تر نسبت به نماینده کاستاریکا همچنان در رنکینگ مسابقات در جایگاه آخر قرار می گیرد و در یک مسابقه بیشتر نسبت به تمامی تکواندوکاران در دور نخست به مصاف کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان خواهد رفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟