کمیته امداد سبزوار 200 راس گوسفند برای نیازمندان ذبح کرد


کمیته امداد سبزوار 200 راس گوسفند برای نیازمندان ذبح کرد

سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همزمان با روز عید قربان با کمک خیران و نیکوکاران 200 راس گوسفند برای مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان این شهرستان ذبح شد.

محمد داورزنی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این دام‌های ذبح شده چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است که هزینه خرید آن با کمک کمیته امداد، مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

وی اضافه کرد: ذبح دام ها با نظارت شبکه دامپزشکی و در کشتارگاه دام شهرستان سبزوار و با رعایت مسایل شرعی و بهداشتی انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: این گوشت های قربانی در قالب چهار هزار بسته از طریق ۲۰ مرکز نیکوکاری شهرستان سبزوار و شوراهای فرعی زکات بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق حاشیه شهر سبزوار و روستاهای محروم توزیع شده است.

داورزنی افزود: در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در ماههای نخست امسال میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

۲۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...