رافا بنیتز خواهان جذب وینگر منچستریونایتد شد


رافا بنیتز خواهان جذب وینگر منچستریونایتد شد

نشریه سان انگلیس مدعی شد رافائل بنیتز، سرمربی اورتون، برای تقویت خط حمله تیمش خواهان جذب جسی لینگارد از منچستر یونایتد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد بعد از چند فصل بازی کردن در منچستریونایتد، در فصول پایانی کمتر در ترکیب ثابت قرار می گرفت و سال گذشته نیز تقریبا به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود. همچنین عملکرد او با انتقادات فراوانی روبرو بود و بسیاری اعتقاد داشتند که این بازیکن در حد و اندازه های تیمی مثل منچستر یونایتد نیست.

همه این مسائل نهایتاً باعث شد که ستاره انگلیسی از جمع شیاطین سرخ جدا شود؛ جایی که او در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از یونایتد به وستهام پیوست و طی مدت زمان کوتاه حضور خود در این تیم نمایش های فوق العاده ای در جمع شاگردان دیوید مویس ارائه داد تا فصل برای لینگارد با آمار قابل توجه 9 گل و 4 پاس گل در 16 بازی با پایان برسد.

رافا بنیتز خواهان جذب وینگر منچستریونایتد شد

طی روزهای گذشته و بعد از بازی دوستانه منچستریونایتد برابر دربی کانتی اوله گنار سولسشر رسما تایید کرد که جسی لینگارد در برنامه‌های فصل آتی این تیم جای دارد و می‌خواهد خودش را به ترکیب اصلی شیاطین سرخ تحمیل کند. اما این مسئله نیز باعث نشد که شایعات در رابطه با آینده این بازیکن کاهش پیدا کند چرا که منچستریونایتد در فاز هجومی بازیکنان زیادی در اختیار دارد و با جذب جیدون سانچو این تراکم بیشتر هم خواهد شد؛ موضوعی که می تواند به نیمکت نشینی جسی لینگارد در فصل پیش رو منجر شود.

در همین ارتباط نشریه سان انگلیس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه اورتون شرایط جذب جسی لینگارد از منچستر یونایتد را بررسی می کند و رافا بنیتز از سران این باشگاه درخواست کرده که برای به خدمت گرفتن این وینگر انگلیسی یونایتد اقدام کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید که لینگارد نهایتا تصمیم را اتخاذ خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403