فیلم پشیمانی حامد لک از حرکت منشوری‌اش با توپ جمع کن تبریزی + سند


فیلم پشیمانی حامد لک از حرکت منشوری‌اش با توپ جمع کن تبریزی + سند

سه شنبه شب پرسپولیس موفق شد با 5 گل ماشین سازی، تیم سقوط کرده لیگ برتر را در هم بکوبد و گام بلندی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر بردارد . در این میان انتشار فیلم حرکت عجیب و منشوری حامد لک دروازه بان پرسپولیس با یک توپ جمع کن تبریزی کام هواداران پرسپولیس را تلخ کرد . نوشته فیلم پشیمانی حامد لک از حرکت منشوری‌اش با توپ جمع کن...

فیلم پشیمانی حامد لک از حرکت منشوری‌اش با توپ جمع کن تبریزی + سند

الفاظ منشوری حامد لک خطاب به توپ جمع کن تبریزی و عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از او در پایان مسابقه پرسپولیس و ماشین سازی
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

فیلم پشیمانی حامد لک از حرکت منشوری‌اش با توپ جمع کن تبریزی + سند

سه شنبه شب پرسپولیس موفق شد با ۵ گل ماشین سازی، تیم سقوط کرده لیگ برتر را در هم بکوبد و گام بلندی برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر بردارد . در این میان انتشار فیلم حرکت عجیب و منشوری حامد لک دروازه بان پرسپولیس با یک توپ جمع کن تبریزی کام هواداران پرسپولیس را تلخ کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه شنبه شب پرسپولیس موفق شد با ۵ گل ماشین سازی، تیم سقوط کرده لیگ برتر را شکست دهد . در این میان انتشار فیلم حرکت عجیب و منشوری حامد لک دروازه بان پرسپولیس با یک توپ جمع کن تبریزی کام هواداران پرسپولیس را تلخ کرد .

حامد لک که مشخص بود در طول بازی با توپ جمع کن ها کری و درگیری لفظی دارد، در لحظه ای که آنها داشتند از او مخفیانه فیلم می گرفتند، از الفاظ عجیبی خطاب به توپ جمع کن ها استفاده کرد که حالا ویدیوی همین درگیری لفظی ، در حال انتشار در فضای مجازی است و ممکن است به ضرر حامد لک تمام شود.

اما حامد لک بعد از تمام شدن مسابقه به سمت توپ جمع کن تبریزی رفت و با عذرخواهی از این نوجوان تبریزی دلجویی کرد .

عذرخواهی حامد لک از توپ جمع کن تبریزی اتفاق خوشایندی بود اما از دروازه بان پرسپولیس که سابقه ملی پوش بودن را هم در کارنامه دارد انتظار می رود که در این مواقع بر خودش مسلط باشد و در هر حالتی از چنین الفاظی استفاده نکند.

در دیدستان ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان