تجلیل از مادری موفق در طرح ملی سه شنبه های تکریم


تجلیل از مادری موفق در طرح ملی سه شنبه های تکریم

میثم زارع گفت: از آنجایی که با توجه به شرایط فعلی در مسجد نماز اقامه نمی شود بنابراین طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل یکی از ساکنین روستای ریگ سلمی برگزار شده و در راستای این طرح از مادری موفق و مسجدی تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در سال جاری طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری هم زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) شروع شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این کانون فرهنگی هنری در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم اولویت را با تکریم مادران شهدا، مادران نخبه مسجدی و نیز بانوان موفق قرار داده است.


وی بیان کرد: از آنجایی که با توجه به شرایط فعلی در مسجد نماز اقامه نمی شود بنابراین طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل یکی از ساکنین روستای ریگ سلمی برگزار شده و در راستای این طرح از مادری موفق و مسجدی تجلیل شد.


زارع ابراز کرد: این مادر نمونه، مادر بنده است که در تربیت فرزندان زحماتی بسیاری متحمل شده و ما را از سنین کودکی با مسجد آشنا کرده و به لطف خداوند توانسته آرامش را به همسر و فرزندان هدیه کند بنابراین تصمیم گرفتیم در این هفته از ایشان تجلیل کنیم.


کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: این اقدام در راستای تکریم مادران روستا و الگو سازی برای قشر نوجوان و جوان انجام شد تا آنها بیاموزند که همواره باید قدردان زحمات والدین به ویژه مادران بود.


وی در خاتمه عنوان کرد: ان شاء الله طرح ملی سه شنبه های تکریم هر هفته با تجلیل از مادران و بانوان برگزار می‌شود همچنان که در سال گذشته این طرح ملی تحت عنوان شکوه کرامت برگزار شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی