آتش‌سوزی باغ‌های منوجان کرمان مهار شد


آتش‌سوزی باغ‌های منوجان کرمان مهار شد

جیرفت - ایرنا - رئیس ستاد بحران منوجان در جنوب استان کرمان از مهار آتش درختان نخل، انبه و مرکبات در روستای کندر از توابع بخش آسمینون این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون لکه گیری آتش در حال انجام است.

محمد محمودی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آتش سوزی طی دو مرحله در روستای کندر بخش آسمینون گزارش شد، زمان اولین آتش سوزی را عصر روز گذشته(سه شنبه) اعلام کرد.

وی افزود: این آتش سوزی توسط آتش نشانان شهرهای منوجان، نودژ و بجگان شامگاه روز گذشته مهار شد.

محمودی علت اولین آتش سوزی بخش آسمینون را رعد و برق عنوان و بیشترین میزان خسارت را به نخیلات، درختان انبه و مرکبات اعلام کرد.

فرماندار منوجان زمان آتش سوزی دوم روستای کندر بخش آسمینون این شهرستان را بعدازظهر امروز اعلام کرد و از اعزام اکیپ های آتش نشانی از شهرستان های کهنوج، قلعه گنج و منوجان به محل حادثه خبر داد.

وی گفت: این آتش سوزی در پی وزش باد و آتش زیرخاکستر آتش سوزی روز قبل ایجاد شده بود. فرماندار منوجان با بیان اینکه هم اکنون (زمان مصاحبه)در محل حادثه حضور دارم افزود: آتش سوزی با تلاش های اکیپ های مختلف مهار شد و هم اکنون لکه گیری آتش سوزی ادامه دارد.

محمودی اظهار داشت: میزان خسارت پس از برآورد کارشناسان اعلام می شود.

یکی از شهرستان های مهم استان کرمان، منوجان است که در مسیر جیرفت و هرمزگان و در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد و از آب و هوایی گرمسیری و مرطوب برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط