معاون دانشگاه آزاد: والدین به تربیت فرزندان خود توجه جدی داشته باشند


معاون دانشگاه آزاد: والدین به تربیت فرزندان خود توجه جدی داشته باشند

شهرکرد- ایرنا- معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خانواده را شامل زن، شوهر و فرزند دانست و گفت: والدین به مساله مهم تربیت فرزندان خود در جامعه توجه جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه شامگاه چهارشنبه در مراسم بیست و هفتمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی چهارمحال و بختیاری با موضوع "جمعیت، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر" در بوستان تهلیجان شهرکرد تاکید کرد: تربیت درست فرزندان در محیط خانواده انجام می‌شود و این فرزند در هر جای دنیا که باشد، فردی متشخص و با وقار خواهد بود.

وی افزود: والدین برای سلامت جسم، پوشاک، خوراک و تحصیل فرزندان خود تلاش‌های زیادی می‌کنند اما باید به مساله تربیت، بیشتر و جدی‌تر توجه داشته باشند.

خسروپناه جامعه صالح و عادل را نیازمند خانواده‌های صالح و عادل اعلام و تصریح کرد: اسلام مهدوی و علوی، خشن نیست و اسلام اموی و شمری براساس خشونت و تحریف است.

به گزارش ایرنا، موضوع‌های بیست و هفتمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی چهارمحال و بختیاری با دریافت پیشنهادها و نظرهای مردمی و شرکت‌کنندگان در سال‌های گذشته ارائه شد و ۷۰ موضوع زیرمجموعه عنوان اصلی طرح استخراج و به ۲ دسته اختصاصی و عمومی تفکیک شده است.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بوستان تهلیجان مرکز استان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...