ویدئویی متفاوت از شروع فعالیت بازیگر کرد و جوان سینمای ایران +ویدئو


ویدئویی متفاوت از شروع فعالیت بازیگر کرد و جوان سینمای ایران +ویدئو

کاربران بخشی از بازی متفاوت نوید محمدزاده در شروع فعالیتش در حرفه‌ی بازیگری را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از بازی متفاوت نوید محمدزاده مربوط به اوایل شروع فعالیت وی در رشته بازیگری در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


نوید محمدزاده ستاره سینمای ایران، که توانایی بسیار زیادی در ایفای نقش قشر آسیب دیده جامعه ایرانی دارد و مدت زیادی از انتشار خبر ازدواج وی با فرشته حسینی بازیگر سینما نگذشته است، ویدئویی‌ از او در شروع فعالیت بازیگری‌اش در صفحات مجازی منتشر می‌شود که وی در حال اجرای یک سکانس طنز می‌باشد.


از دیدن این ویدئو می‌توان فهمید که نوید محمدزاده بازیگری با تجربه است و با تسلط بر حرفه خود می‌تواند ایفای نقشی قابل قبول را ارائه دهد. ضمن اینکه برای بازی کردن در نقشی که قرار است یک انسان بی‌اراده، دردمند، و آسیب دیده در جامعه باشید حتما باید بحران‌های زندگی را با موفقیت پشت سر بگذاری تا بتوانی نقش آن را بازی کنی و در واقع انسان به آشتی درونی با مشکلات زندگی‌اش رسیده باشد.


تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند این ویدئو نشان می‌دهد انسان به هر جا که بخواهد می‌تواند برسد. عده‌ای دیگر نیز عنوان می‌کنند دیدن این ویدئو برای ستاره سینمای ایران لازم است تا مغرور نشود. برخی دیگر از کاربران با انتقاد به بازی کردن وی در نقش‌های منفی، بیان می‌کنند علاقه چندانی به بازی او ندارند. اما عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند بازیگرانی همچون کریستف والتر که بدترین نقش منفی تاریخ را بازی کردند، در ابتدا نقش دلقک را داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق