اطعام 30 هزار نفری نیازمندان شهرستان آبادان در طرح ضیافت علوی


اطعام 30 هزار نفری نیازمندان شهرستان آبادان در طرح ضیافت علوی

درویش نژاد از اطعام 30 هزار نفری ویژه نیازمندان شهرستان آبادان در طرح ضیافت علوی در ایام دهه ولایت و عید غدیر خبر داد.

«غلامرضا درویش نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از اجرای طرح صیافت علوی در راستای اطعام ۳۰ هزار نفری نیازمندان شهرستان آبادان در ایام عید غدیر و دهه ولایت خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در سطح شهرستان آبادان که شامل شهرهای آبادان، اروندکنار، چوئبده و روستاهای بخش مرکزی و حاشیه این شهرستان است اجرایی خواهد شد.

مسئول ستاد غدیر گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان افزود: این ضیافت به همت ۲۵ گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج آبادان در روز عید غدیر برگزار و این تعداد غذا در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال همچون سنوات گذشته در قالب طرح ضیافت علوی گروه های جهادی ستادی را تحت عنوان ستاد غدیر گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان تا برنامه هایی را با محوریت این گروه ها در ایام دهه ولایت و عید غدیر خم برگزار کنند که مهمترین برنامه ما پخت و توزیع ۳۰ هزار پرس غذا خواهد بود.

درویش نژاد به دیگر برنامه های ستاد غدیر گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های از قبیل محرومیت زدایی، تامین مایحتاج و توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده های بی بضاعت، تعمیر منازل نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی از دیگر اقدامات گروه های جهادی بسیج در عید غدیر خواهد بود.

وی بیان کرد: ستاد غدیر گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان از مدیران ۲۵ گروه جهادی در این شهرستان تشکیل شده و جلسات متعددی را در این ایام با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار و اقداماتی را با محوریت کارهای پخت و توزیع غذا در ایام عید غدیر را برنامه ریزی کرده ایم.

مسئول ستاد غدیر گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: همچنین محل هایی را نیز برای پخت غذا در سطح شهرستان مشخص کردین و در جهت توزیع غذا مقرر شد از ظرفیت موسسات و فعالینی که در حوزه خیریه کار می کنند استفاده و بهره ببریم و غذاها را به خانواده های نیازمند تحویل دهیم.

وی طعام به نیازمندان را یکی از سفارشات اهل بیت (ع) به ما در ایام غدیر عنوان کرد و گفت: امام صادق (ع) می فرماید طعام دادن به یک فقیر در عید غدیر ثواب اطعام به یک میلیون پیامبر و صدیق، یک میلیون فرد صالح و یک میلیون شهید را در نزد خداوند دارد.

درویش نژاد در پایان از توزیع گوشت قربانی در عید قربان میان نیازمندان شهرستان آبادان خبر داد و ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های گروه های جهادی این شهرستان در ایام دهه ولایت بحث قربانی کردن گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت ها در میان نیازمندان است که همزمان با عید قربان این کار انجام می شود.

وی یاد آور شد: خیرین و افرادی که علاقه مند هستند در این ایام به نیازمندان کمک و ما را در این امر خدا پسندانه یاری کنند و در این ثواب عظیم این طرح سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳ ۸۱۷۰ ۱۰۱۳ ۳۵۹۷ به نام گروه جهادی اهل بیت (ع) واریز کنند.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه