اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در ستاد فهمای استان تهران


 اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در ستاد فهمای استان تهران

براتی با اشاره به اجرای طرح«سه شنبه های تکریم» در ستاد فهمای استان تهران گفت:این طرح با هدف شناسایی، تکریم سرمایه های انسانی درعرصه های فرهنگی،هنری، اجتماعی درسطح ملی واستان اجرا می شود.

«حسین براتی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای سلسله نشست های«سه شنبه های تکریم» با عنوان شکوه مادری در ستاد فهمای استان تهران اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و نیز در راستای تکریمِ مادرانِ باشکوه این سرزمین؛ همزمان با اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و روز ازدواج طرح ملی «سه شنبه های تکریم» را برای اجرا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز کرده است که این طرح در استان تهران نیز اجرا می شود.

سرپرست ستاد فهمای استان تهران بیان کرد: این طرح با هدف شناسایی و تکریم سرمایه های انسانی در عرصه های فرهنگی هنری،اجتماعی، دینی و علمی در سطح ملی،استانی و محلی اجرا می شود.

براتی خاطر نشان کرد: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، معلمان و مربیان، نخبگان، کسبه و خیرین، ائمه جمعه و جماعت و مروجان ارزش ها و فضائل دینی، جوانان ممتاز، کارآفرینان ، هنرمندان ، ورزشکاران، زنان و خانواده های موفق، مفاخر فرهنگی هنری، همسایگان و خادمین مسجد، مسئولین تاثیر گذار و مسجد محور، گروه های جهادی،مدیران و کتابداران کانونهای فرهنگی هنری مساجد درقالب این طرح مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی تصریح کرد:مادران شهدا با اولویت تعداد فرزندِ شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی هم در مرحله دوم این طرح تقدیر می شوند.

سرپرست ستاد فهمای استان تهران با اشاره به اینکه این طرح از اول ذی الحجه به مدت 26 هفته به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرا می شود، افزود: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین ستاد فهمای کشور و ستاد فهمای استان تهران، مسئولیت اجرا و پیگیری طرح در سطح کشور در قالب رواق همدلی بر عهده ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران است و قرار است هر هفته یک برنامه شاخص با محوریت و اجرای ستاد استان برگزار و مسئولین استانی اعم از نماینده ولی فقیه،استاندار،مدیرکل ارشاد، رئیس بنیاد شهید و صدا و سیمای استان هم در این برنامه حضور یابند.

وی راه اندازی پویش#سه شنبه های تکریم و #شکوه مادری،انتشار،تبلیغات،عکس و فیلم های برنامه در فضای مجازی در قالب #سه شنبه های تکریم و #شکوه مادری و#همدلی و #فهما، مستندسازی برنامه ها در قالب ساخت کلیپ، تیزر،برنامه ریزی برای ساخت و پخش برنامة سه شنبه های تکریم (شکوه مادری) هر سه شنبه از صدا و سیمای مراکز استانها را از جمله وظایف رواق همدلی این طرح نام برد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!