برگزاری مراسم دعای پرفیض «عرفه» در مسجد جامع ماسال


برگزاری مراسم دعای پرفیض «عرفه» در مسجد جامع ماسال

صفوی گفت: مراسم دعای پرفیض «عرفه» در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود.

«سیدحامد صفوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: عرفه روزی است که خداوند بندگان خود را به عبادت و طاعت خود خوانده و موائد جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه ظهور ماسال با بیان اینکه شیطان در روز عرفه خوار و حقیرتر، رانده تر و خشمناک بوده و بدترین اوقات را دارد افزود: دعای عرفه یک حرکت عظیم در درگاه الهی محسوب می‌شود.

وی گفت: دعای عرفه و برپایی آن برکات زیادی از جمله تقویت بنیه دینی و اعتقادی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از طریق ارتباط با یگانه معبود هستی و آشنایی اعضای کانون‌های مساجد با معارف اسلامی و دعاهای وارده را دارد.

صفوی با اشاره به اینکه امیدواریم به برکت این دعا و توسل همگانی به حضرت سیدالشهداء(ع)، این ویروس منحوس ریشه کن شود تصریح کرد: دعای عرفه زمینه‌ساز تجلّی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری طلیعه ظهور ماسال با اشاره به اینکه مراسم دعای پرفیض «عرفه» سه‌شنبه(29تیر) ساعت 18 در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مراسم با نوای جواد بابائی و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و هیئت امنای مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی