رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت حجت‌الاسلام جمال سابقی‌نژاد را تسلیت گفت


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهادت حجت‌الاسلام جمال سابقی‌نژاد را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی شهادت روحانی مجاهد و رزمنده‌ی جهاد سلامت را تسلیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام جمال سابقی‌نژاد امام جماعت مسجد امام محمد تقی زاهدان و مسئول کانون فرهنگی و هنری این مسجد در مسیر مبارزه با بیماری منحوس کرونا و خدمت در جبهه سلامت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی شهادت این روحانی مجاهد و رزمنده‌ی جهاد سلامت را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

خبر تلخ درگذشت روحانی مجاهد و رزمنده‌ی جهاد سلامت حجت‌الاسلام جمال سابقی‌نژاد رحمت‌الله‌علیه امام محله فقید شهر زاهدان که در جبهه‌ی مبارزه با این ویروس منحوس و در راه خدمت به مردم و ترویج فرهنگ اسلامی جان خود را از دست داد، خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی را متألم کرد.

ایشان سال‌های متمادی با تأسی به مکتب اهل بیت علیهم‌السلام، تلاش زیادی برای خدمت و حفظ وحدت در این خطه داشتند و در دوران شیوع این بیماری، بی هیچ چشم‌داشتی در آرامستان شهر زاهدان به امر مقدس تغسیل و اقامه نماز برای درگذشتگان کرونا مشغول بودند و به‌حق شهید مدافع سلامت به شمار می‌روند.

رحلت این روحانی جهادگر را به خانواده مکرم، دوستان و بستگان ایشان و مردم عزیز شهر زاهدان تسلیت عرض نموده و ضمن تشکر از تلاش‌های صورت‌گرفته جهت تدفین این شهید سعید در گلزار شهیدان زاهدان برای ایشان علو درجات از درگاه الهی مسالت نماییم.

گفتنی است، با پی‌گیری‌های سازمان تبلیغات اسلامی پیکر مطهر شهیدحجت‌الاسلام جمال سابقی‌نژاد درقطعه شهداء آرامستان زاهدان به خاک سپرده خواهد شد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش