لحظه وحشتناک حمله خرس به مربی سیرک


لحظه وحشتناک حمله خرس به مربی سیرک

مربی زن سیرک در حال اجرای نمایش بود که در مقابل تماشاچیان مورد حمله خرس قرار گرفت.


لحظه وحشتناک حمله خرس به مربی سیرک

مربی زن سیرک در حال اجرای نمایش بود که در مقابل تماشاچیان مورد حمله خرس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله خرس به یک مربی سیرک در روسیه را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در شهر «بِرِزوفسکی» رخ داد دو مربی سیرک به همراه یک خرس در حال اجرای نمایش بودند که ناگهان این حیوان به مربی زن حمله ور شد.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خرس به این زن حمله ور شده، همکار وی تلاش می‌کند او را از دست این حیوان نجات دهد. این حیوان در حالی که یک شال و کلاه روی سرش قرار داده شده بود در حال اجرای نمایش بود که ناگهان به این زن حمله ور و پای او گاز گرفت. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده تماشاگران از جمله کودکان که در محل سیرک حضور داشتند رخ داد.

بیشتر بخوانید

خرس یک نوجوان ۱۶ ساله روسی را خورد

در ادامه دو مربی دیگر وارد عمل شده و تلاش کردند تا خرس گریزلی را از این زن دور کنند. در ادامه آن‌ها موفق به نجات این زن از دست خرس شده و به ادامه اجرای خود پرداختند. در این حادثه به این زن آسیب جدی وارد نشد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز شد که بنا به گزارش رسانه‌های محلی پوشاندن لباس انسان به خرس بخشی از برنامه‌ای این سیرک به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...