تصویر عجیب گوشی Nord 2 چه مفهومی دارد؟


تصویر عجیب گوشی Nord 2 چه مفهومی دارد؟

شرکت وان پلاس با اشتراک گذاری یک نقاشی عجیب، تأیید می‌کند که ارائه‌های لو رفته Nord 2 درست بوده است.


تصویر عجیب گوشی Nord ۲ چه مفهومی دارد؟

شرکت وان پلاس با اشتراک گذاری یک نقاشی عجیب، تأیید می‌کند که ارائه‌های لو رفته Nord ۲ درست بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندروید اتوریتی، با اشتراک گذاری یک عکس عجیب به نظر می‌رسد شرکت وان پلاس در حال ساخت و ارائه یک فیلم علمی تخیلی قدیمی باشد. گزارش‌ها حاکی از این است که برای رویداد راه اندازی OnePlus Nord CE، شرکت وان پلاس رویکرد منحصر به فردی را در پیش گرفته است.

نورد ۲ وان پلاس یک گوشی پر زرق و برق و پرچم دار است

یک حساب رسمی وان پلاس در اینستاگرام تصویری را به اشتراک گذاشته است که وان پلاس نورد ۲ را به تصویر می‌کشد. به نظر می‌رسد Nord ۲ یک محصول پر زرق و برق و پرچم دار است.

به نظر می‌رسد که این تصویر طراحی پشت Nord ۲ را تأیید می‌کند. اتفاقاً، این طرح مطابق رندر‌هایی است که قبلاً از سوی Steve Hemmerstoffer منتشر شده. اما در کل باید منتظر بمانیم تا ۲۲ ژوئیه، تا معنای موارد درون تصویر را متوجه شویم، چون تقریبا گنگ و نامفهوم است.

تصویر عجیب گوشی Nord 2 چه مفهومی دارد؟

همانطور که در گذشته و در شایعات منتشر شده و خود این شرکت نیز قبلاً تأیید کرده بود، گوشی هوشمند Nord ۲ از تراشه MediaTek Dimensity ۱۲۰۰ با برخی پیشرفت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و دارای صفحه لمسی ۶.۴۳ اینچی ۹۰ هرتز AMOLED است. همچنین امروز وان پلاس برنامه‌های پشتیبانی نرم افزاری خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که حاکی از این است که Nord ۲ از دو نسخه بزرگ اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی برخوردار خواهد بود.

همچنین ادعا شده سنسور دوربین اصلی Nord ۲ همان سنسور دوربین اصلی است که در OnePlus ۹ Pro، یعنی IMX۷۶۶ سونی دیده می‌شود و نه فقط این، بلکه دارای OIS نیز خواهد بود. این یک جذابیت جالب برای گوشی‌های هوشمند میان رده است و احتمالاً باعث می‌شود که در بحث عکاسی، در بین میان رده‌ها رقابت خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

گوشی هوشمند Nord ۲ وان پلاس رقیبی سرسخت برای میان رده‌ها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق