حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در رژه دریایی ارتش روسیه


حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در رژه دریایی ارتش روسیه

امیر دریادار حسین خانزادی به دعوت وزیر دفاع روسیه در مراسم رژه دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه در سنت پترزبورگ شرکت خواهد کرد.

حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در رژه دریایی ارتش روسیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران فردا، شنبه جهت حضور و شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی دریایی ارتش روسیه و به دعوت وزیر دفاع روسیه عازم سنت پترزبورگ خواهد شد.
بر اساس این گزارش، چنانچه برنامه‌های پیش بینی شده روسیه با برنامه‌های ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران تطبیق داشته باشد، ناوشکن تمام ایرانی سهند در رژه روز دریایی ارتش روسیه که به مناسبت سیصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس ناوگان نظامی این کشور قرار است روز یک شنبه سوم مرداد ماه در «نوا ریور» در سنت پترزبورگ برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

لازم به ذکر است، ناوبندر مکران که در قالب ناوگروه هفتاد و پنجم، ناوشکن سهند را در این مسیر طولانی پشتیبانی و همراهی کرده است بدلیل محدودیت‌های محل رژه دریایی از جمله عمق کم و بزرگی این یگان شناور، در ابتدای کانال ولگا توقف خواهد داشت و در همان محل به مراسم خواهد پیوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا