هواشناسی برای ارتفاعات بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد


هواشناسی برای ارتفاعات بوشهر رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و اوایل فردا با رشد ابرهای همرفتی در برخی از ارتفاعات این استان، وقوع ناپایداری های موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد موقتی پیش بینی می‎‌شود.

محمدرضا انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین طی امروز و فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در این استان خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۳ و جم با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای هوا را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: در این مدت جزیره خارگ، بهرگان و جم به ترتیب با ۸۷، ۸۶ و ۸۴ درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی اظهار کرد: پیش بینی شده روند رطوبت و دما در استان بوشهر و بویژه هفته آینده همچنان روند افزایشی داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط به طور غالب ارتفاعات این استان و طی ساعت‎‌هایی با افزایش ابر با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.

وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعات پیش بینی شده است.

انصاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۱، جزر ۱۵:۰۱، مد دوم ۲۱:۱۵ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس