پیشنهاد وسوسه کننده آبی پوشان برای ستاره سرخ ها


پیشنهاد وسوسه کننده آبی پوشان برای ستاره سرخ ها

چلسی از شانس قابل توجهی برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ برخوردار است. نوشته پیشنهاد وسوسه کننده آبی پوشان برای ستاره سرخ ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد وسوسه کننده آبی پوشان برای ستاره سرخ ها

چلسی و پیشنهادی که لواندوفسکی را وسوسه کرده است!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۰
پیشنهاد وسوسه کننده آبی پوشان برای ستاره سرخ ها

چلسی از شانس قابل توجهی برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ برخوردار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه بیلد مدعی شد چندی قبل بین پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی و مدیران باشگاه چلسی تماس هایی برقرار شده است. چلسی در صورت عدم موفقیت در جذب ارلینگ هالند در تابستان امسال و توافق با باشگاه دورتموند، برای جذب لواندوفسکی اقدام خواهد کرد. به نظر می رسد دستمزد پیشنهاد شده از سوی باشگاه جلسی رقم بالایی بوده و توجه ستاره لهستانی بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

همچنین تیم توماس توخل فصل قبل موفق به فتح لیگ قهرمانان شد و با در اختیار داشتن یک ترکیب فوق العاده و مملو از ستاره های جوان، احتمالا در فصول آتی نیز از مدعیان اصلی کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد بود.

ستارگان برجسته ای مانند رابرت لواندوفسکی مطمئن نیست که بایرن مونیخ در فصول آینده به قدرت نمایی در لیگ قهرمانان ادامه داده و از مدعیان اصلی فتح این تورنمنت لقب گیرد. همچنین رابرت لواندوفسکی بی میل نیست در سال های پایانی دوران ورزشی خود و در سن ۳۳ سالگی، چالشی جدید را تجربه کرده و بازی در لیگ برتر را نیز به کارنامه خود اضافه کند. چلسی می داند که در این تابستان توافق با ارلینگ هالند بسیار دشوار است و باشگاه دورتموند بارها اعلام کرده تمایلی به فروش این ستاره نروژی و گلزن ندارد.

همچنین قرارداد فعلی رابرت لواندوفسکی در سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ تمام می شود و هنوز توافقی برای تمدید انجام نشده است. اما انتقال احتمالی به چلسی باعث می شود لواندوفسکی سال های بیشتری در بالاترین سطح فوتبال در اروپا بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار