استراحت اجباری برای داوری که اشتباهی عجیب داشت !


استراحت اجباری برای داوری که اشتباهی عجیب داشت !

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اشتباه تاثیرگذار رضا کرمانشاهی در بازی مهم لیگ یک مدعی شد که این داور تا پایان فصل استراحت خواهد کرد و از فصل آینده شاهد قضاوت او خواهیم بود. نوشته استراحت اجباری برای داوری که اشتباهی عجیب داشت ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استراحت اجباری برای داوری که اشتباهی عجیب داشت !

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران : رضا کرمانشاهی تا پایان فصل قضاوت نمی‌کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۶
استراحت اجباری برای داوری که اشتباهی عجیب داشت !

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اشتباه تاثیرگذار رضا کرمانشاهی در بازی مهم لیگ یک مدعی شد که این داور تا پایان فصل استراحت خواهد کرد و از فصل آینده شاهد قضاوت او خواهیم بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد رضا کرمانشاهی تا پایان فصل قضاوت نمی‌کند.

خداداد افشاریان درباره خبر محرومیت رضا کرمانشاهی از قضاوت در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران به‌خاطر اشتباهی که در دیدار ملوان انزلی و بادران انجام داد، اظهار کرد:

ابتدا جا دارد به تیم‌های فجر سپاسی و هوادار برای صعودشان به لیگ برتر و همچنین تمام تیم‌هایی که در سخت‌ترین لیگ در حال تلاش بودند، تبریک بگویم.

او ادامه داد:

به خاطر حساسیت در هفته پایانی لیگ دسته اول و اینکه سه تیم گزینه صعود بودند، وظیفه داشتیم تا باتجربه‌ترین داوران را برای این مسابقات انتخاب کنیم.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال یادآور شد:

آقای رضا کرمانشاهی در این فصل ۹-۸ قضاوت بدون اشتباه داشته و به این دلیل برای قضاوت در مسابقه ملوان و بادران انتخاب شد.

افشاریان اضافه کرد:

با توجه به وقفه ۵۰ دقیقه‌ای در شروع نیمه دوم دیدار ملوان و بادران، شرایط متفاوت شد. از زاویه‌ای که ما دیدیم و همه شاهد بودند، اصلاً آن برخورد پنالتی نبود ولی در زاویه‌ای که آقای کرمانشاهی درون زمین بود و عمود به صحنه قرار داشتند، تشخیص دادند که پنالتی است؛ گرچه بزرگ‌نمایی مهاجم بادران هم موجب شد تا ایشان اشتباه کند.

او تصریح کرد:

در جریان هستید که هر مسابقه یک ناظر داوری دارد و ما هم طبق نمره‌ای که آن ناظر به داور می‌دهد، برای مسابقات آینده او تصمیم‌گیری می‌کنیم. حداقل نمره از سوی ناظر مسابقه باید ۹ باشد، اما آقای کرمانشاهی برای این دیدار نمره پایینی دریافت کرد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد:

آقای کرمانشاهی سه، چهار هفته قضاوتی نخواهد داشت و به استراحت اجباری می‌رود، ولاغیر. اینکه عنوان می‌شود ایشان محروم شده، اصلاً درست نیست و در فدراسیون چنین تصمیمی نگرفته‌ایم. یک تصمیم درون سازمانی است و طبق نمره‌ای که ناظر داوری داده، ما هم تصمیم گیری کرده‌ایم. ان‌شالله که ایشان بتواند از فصل آینده به میادین برگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند