در همسایگی خدا عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در روز عید قربان


 در همسایگی خدا  عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در روز عید قربان

ویژه برنامه در همسایگی خدا کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف تبیین ویژگی های عید قربان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و بررسی شرایط موفقیت در امتحان های الهی روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری شیستان،گروه قرآن و معارف،؛ ویژه برنامه «در همسایگی خدا» به مناسبت عید سعید قربان تدارک دیده شده است.


ویژه برنامه "در همسایگی خدا" کاری دیگر از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که با هدف تبیین ویژگی های عید قربان به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و بررسی شرایط موفقیت در امتحان های الهی تقدیم شنوندگان خواهد شد.


بررسی نحوه پذیرش اعمال و نقش قربانی در اتمام حج و بیان اعمال و فضائل عید قربان از دیگر اهداف این برنامه رادیویی می باشد.



بر اساس این گزارش "در همسایگی خدا" ضمن بیان فضایل و اعمال شب و روز این عید سعید از قبیل احیای شب عید ، قربانی کردن، غسل، نماز عید ، زیارت امام حسین(ع) و خواندن دعای ندبه به گفت وگو با کارشناس مذهبی برنامه حجت الاسلام محمد شجاعی پیرامون موفقیت در امتحان های الهی ، توجه به فلسفه قربانی کردن ، وظیفه مومنان در برابر ولایت و امامت خواهد پرداخت . ارتباط تلفنی با شاعر آیینی همراه با ۳ آیتم (روایت، گزارش از حرم امیرالمومنین (ع) و پخش نمایش) از دیگر بخش های این برنامه رادیویی می باشد.


لازم به ذکر است برنامه "در همسایگی خدا" کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی محمد مطلب می باشد که روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه به مناسبت عید سعید قربان از ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی