حفظ امنیت خط قرمز نیروهای نظامی و انتظامی است


حفظ امنیت خط قرمز نیروهای نظامی و انتظامی است

خرم‌آباد- ایرنا نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: حفظ امنیت پایدار و صیانت از بیت المال، خط قرمز نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی از شهرها اظهار داشت: مجموعه ای از نظام سلطه که در اجرای برنامه‌هایشان شکست خورده و به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات ایران بوده اند، دست به اینگونه اقدامات زده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ما آماده فداکاری هستند و تمام اقدامات دشمنان و منافقان را خنثی می‌کنند تصریح کرد: دستگاههای مربوطه نیز باید کسانی را که از روی عمد ترک فعل می کنند و باعث رویدادهای تلخ می شوند، به کیفر اعمالشان برسانند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در آستانه انتقال قدرت از دولت دوازدهم به سیزدهم هستیم، تاکید کرد: صهیونیست‌ها با جنگ رسانه ای که راه انداخته اند، می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، از این رو مردم ما باید آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: دشمنان نظام به دنبال این هستند, دولت سیزدهم را در کارهای اساسی و زیرساختی مانند معیشت و اقتصاد مردم دور کرده و با اعتراضات، وقت آنها را هدر دهند.

وی افزود : ما منکر برخی بی‌توجهی‌های مسئولین نیستیم، اما این رویدادها زیبنده نظام اسلامی نیست‌.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به مشکلات آب در استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان با وجود اینکه ۱۲ میلیارد متر مکعب آب دارد، اما در گذشته تخصیص آنچنانی به استان لرستان داده نشده و امروز این استان با مشکلات فراوانی روبرو است.

وی افزود : انتظار ما از مسئولین این است که آب هایی که پشت سدها ذخیره شده است، را رهاسازی کنند تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: دولت سیزدهم باید به گونه‌ای عمل کند که مدیران تحول آفرین را انتخاب و با انگیزه و با اولویت رفع معیشت مردم و اقشار ضعیف و کم‌درآمد قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز ۲۷ هزار جوان لرستانی عضو کارگروه فرهنگی هنری است و بیش از ۴۵۰۰ جوانان عضو شجره طیبه صادقین هستند، بنابراین جوانان ما آگاه هستند و باید با کارهای فرهنگی در کنار آنها باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: جوانان ما برای حضور در میدان های جهاد و دفاع از دین آماده هستند و سازمان ها و تشکل های دانشجویی نیز ظرفیت‌های فراوانی برای جوانان در کشور محسوب می شوند. وی در ادامه عید غدیر خم را تبریک گفت و اظهار داشت:, این عید عید الله اکبر و بزرگترین عید نامیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت