طالبان، درخواست برکناری غنی به عنوان پیش‌شرط آتش‌بس را تکذیب کرد


طالبان، درخواست برکناری غنی به عنوان پیش‌شرط آتش‌بس را تکذیب کرد

شفقنا- سخنگوی دفتر سیاسی طالبان تاکید کرد که این جنبش خواهان برکناری رئیس جمهوری افغانستان به عنوان پیش شرط برقراری آتش بس نشده است. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، «محمد نعیم وردک»، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش طالبان بعد از ظهر امروز (جمعه) گزارش های حاکی از درخواست این جنبش برای برکناری «محمداشرف غنی»، رئیس جمهوری کنونی افغانستان از قدرت به […]

طالبان، درخواست برکناری غنی به عنوان پیش‌شرط آتش‌بس را تکذیب کردطالبان، درخواست برکناری غنی به عنوان پیش‌شرط آتش‌بس را تکذیب کرد

شفقنا- سخنگوی دفتر سیاسی طالبان تاکید کرد که این جنبش خواهان برکناری رئیس جمهوری افغانستان به عنوان پیش شرط برقراری آتش بس نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، «محمد نعیم وردک»، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش طالبان بعد از ظهر امروز (جمعه) گزارش های حاکی از درخواست این جنبش برای برکناری «محمداشرف غنی»، رئیس جمهوری کنونی افغانستان از قدرت به عنوان پیش شرط برقراری آتش بس در این کشور را تکذیب کرد.

وردک در گفت و ‌گو با شبکه خبری «الجزیره» قطر در این باره اظهار داشت: ما خواهان برکناری اشرف غنی به عنوان پیش شرط برقراری آتش بس نشده ایم.

سخنگوی دفتر سیاسی جنبش طالبان همچنین تصریح کرد: مناطق گسترده ای از افغانستان بدون جنگ به ما پیوستند؛ دولت افغانستان علیه ما اعلام جنگ کرد و ما خوهان حل و فصل این مسئله از راه مذاکره هستیم.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت